"Jag tänkte att gruppen skulle gilla detta"

Silver Girl

Trådstartare
Jag har nu sett ovanstående formulering flera gånger på facebook, av olika personer. Tycker det är lite osannolikt att flera personer råkar använda exakt samma ord.
Är detta något som facebook lägger till när man delar något i en grupp? Har inte sett det när jag själv delat något, men gör det väldigt sällan. Men skulle inte uppskatta att det ser ut som jag skrivit något jag inte gjort. Just detta är ju ganska allmängiltigt, men går det att göra med en formulering så går det ju med andra också.
 
Jag har nu sett ovanstående formulering flera gånger på facebook, av olika personer. Tycker det är lite osannolikt att flera personer råkar använda exakt samma ord.
Är detta något som facebook lägger till när man delar något i en grupp? Har inte sett det när jag själv delat något, men gör det väldigt sällan. Men skulle inte uppskatta att det ser ut som jag skrivit något jag inte gjort. Just detta är ju ganska allmängiltigt, men går det att göra med en formulering så går det ju med andra också.

Facebook föreslår det när man delar något till en grupp. Jag brukar radera det men det är nog många som missar det
 

Liknande trådar

Fritid Jag gick med i en Facebookgrupp rätt nyligen, och snart började jag få upp inlägg från den gruppen som alla började "Hej alla! Jag vill...
Svar
5
· Visningar
811
Senast: Lavine
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 934
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Djur På facebook har jag sett att ett antal filmer delas i olika grupper. Filmerna handlar om en familj som har två stora ormar och de visar...
Svar
14
· Visningar
1 154
Senast: Sel
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 755
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp