Jag tänkte börja föda upp lantbruksmaskiner.

1630077250464.png
 
Tycker överlag att man ser många övergivna traktorer just nu. FTV (Föreningen för Traktorers Välmående) har ju fullt i traktorladan och ingen vill adoptera från dem så de här stackars övergivna traktorerna får nog hoppas på en mild vinter.

Jag såg förresten en BMX-cykel med John Deere i stamtavlan! Det är ju ingen hejd på hur den avelsmatadoren har använts. Jag tycker faktiskt det är oschysst, ingen hane kan ju vara så komplett att han funkar för både grävmaskiner, symaskiner och cyklar. :confused:
 
Tycker överlag att man ser många övergivna traktorer just nu. FTV (Föreningen för Traktorers Välmående) har ju fullt i traktorladan och ingen vill adoptera från dem så de här stackars övergivna traktorerna får nog hoppas på en mild vinter.

Jag såg förresten en BMX-cykel med John Deere i stamtavlan! Det är ju ingen hejd på hur den avelsmatadoren har använts. Jag tycker faktiskt det är oschysst, ingen hane kan ju vara så komplett att han funkar för både grävmaskiner, symaskiner och cyklar. :confused:

Mmmm Jag kan inte bestamma om jag ar forfasad over hur John Deere's avelshanar har anvants .... eller om jag ska vara fascinerad over hur mangfacetterat allt som kommer fran John Deere ar. Det intressanta ar ju att allt med John Deere i stamtavlan ar val fungerande och mycket val uttankta avels linjer.
Jag maste erkanna att jag skulle garna vilja ha en symaskin John Deere :p
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 010
Hundavel & Ras Hej! Jag har entusiastiskt läst många "vilken ras"-trådar här på buke och faktiskt registrerat mig här för att fråga er kloka människor...
2
Svar
23
· Visningar
3 255
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 565
Senast: kma
·
Tjatter Välkomna till ulvlek! LL: Idahoe Deltagare: 1. glömmerallt 2. Artline 3. fio 4. Qitis 5. cirkus 6. Niyama 7. Pegasus63 8. hemlig 9...
19 20 21
Svar
415
· Visningar
11 582
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Tälta med hund
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp