Jag tror min honkatt har lämnat en av ungarna utomhus.

Millantja

Trådstartare
Hej! Jag behöver hjälp.
Min honkatt har fått sin FÖRSTA kull för två veckor sedan. Två söta och friska ungar. Efter första veckan har hon börjat flytta runt dem, mellan lakarn och i påsar, under diakbänken osv. Jag har alltid burit tillbaka ungarna till kartongen hon födde dom i när jag hittar dom.

Idag hittade jag ena ungen i en påse, jag bar tillbaka den men hittade inte den andra. Jag har dökt igenom huset så gott jag kan. Så jag tänkte och idag har vi haft dörren vidöppen hela eftermiddagen.

Kan mamman ha burit ut ena kattungen utomhus? Det har gått 2-3 timmar sedan jag insåg att det var borta. Men mamman har inte letat efter den alls.

Vad ska jag göra?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Har postat här tidigare om min illbatting till hund. Efter senaste inlägget så vände det och hon blev som en helt ny hund, nästan alla...
Svar
19
· Visningar
3 403
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 661
Senast: Takire
·
Övr. Katt Hej Vi vet inte vad vi ska göra... Vi har bott på landet i 16 år och haft många katter i omgångar. Nu under jul har vi på kort varsel...
Svar
2
· Visningar
1 367
Senast: Lingon
·
Övr. Hund Det här är ett "jag har aldrig varit såhär arg i hela mitt liv så jag måste skriva av mig"-inlägg. Long story kind of short: I början...
Svar
9
· Visningar
2 163
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp