Bukefalos 28 år!

Jag undrar..

Z

Zandra_91

vad man egentligen gör i distans. Ja, jag har ju fattat så långt att araber ofta är med, men vad GÖR man egentligen..?? Jag förstår att det är en lite konstig fråga, men som man säger. Frågar man inget, får man ingenting veta..

"Ha det så kul och mysigt som möjligt med din häst, det kan vara över på mindre än fem sekunder..!!"

:rofl:
 
Man rider helt enkelt långt. Distans är som ett maratonlopp. Det finns distanser alltifrån pröva på på kanske 2 mil till den längsta distansen på 16 mil. Allt rids oftast under en dag. Rids på en markerad bana ut i skog och mark och man rider ofta slingor och återvänder till en och samma veterinärgrind för besiktning och vila.
Hälsning Maja
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ända sen jag fick en diagnos att jag har autism så har jag HATAT det. För att det är som en diagnos att man är FEL enligt sam hället och...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 265
Senast: LiviaFilippa
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 976
Senast: Sassy
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 787
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 532
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp