Jag vantrivs som gravid..(skriva av mig tråd)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Jag vantrivs som gravid..(skriva av mig tråd)

Jag trivdes inte heller att vara gravid.
Vägde 56 kg innan och 72 när han kom ut.
Hade inga jättekrämpor bara ständigt illamående.
Men jag trivdes inte och vill helst inte göra om det.

/Åsa
 
Sv: Jag vantrivs som gravid..(skriva av mig tråd)

Nämen, du ser ju jättemycket ut som Regina Lund på den här bilden! :D

Silverkedjan skrev:
magpuss.jpg
 
Sv: Jag vantrivs som gravid..(skriva av mig tråd)

Tsss, hon har väl aldrig sett så där normal ut heller :p

Bangsi - hade inte du en ny bonde på kroken ? Kan det inte locka till föryngring :D ?

Jag måste vara masochistisk lagd i smyg som tyckte om att vara gravid trots att jag var så sjuk :crazy: Det fanns ju liksom ett SYFTE med det hela :idea:
 
Sv: Jag vantrivs som gravid..(skriva av mig tråd)

Warmia skrev:
Jag hoppas magen kan växa lite till nu inom kort så kanske man inte skäms så för hur man ser ut....... Och i morgon ska vi kika lite på kläder för nu måste jag hitta något större.....

Skaffa TYDLIGA mammaplagg som räcker tiden ut så det framgår att du är gravid, och slappna sen av och njuuut av inte behöva se annat än lite lagom "helig" ut - när man är gravid FÅR man tänka på magen och bekvämligheten i första hand :banana:
 
Sv: Jag vantrivs som gravid..(skriva av mig tråd)

Vad tråkigt att du känner så, istället för att njuta av denna speciella tid i ditt liv! Själv har jag fyra barn, och har känt mig, om inte vacker, så i alla fall speciell varje gång. Jag tyckte det var jobbigare i spädbarnstiden med läckande bröst och bebiskräk på axeln jämt. Hade det bara varit graviditeten kunde jag haft många fler! Men de ska ut också. Och huset räcker inte till, och tiden, och bilen, och händerna...Fyra får räcka.
 
Senast ändrad:
Sv: Jag vantrivs som gravid..(skriva av mig tråd)

Silverkedjan skrev:
Tsss, hon har väl aldrig sett så där normal ut heller :p

Bangsi - hade inte du en ny bonde på kroken ? Kan det inte locka till föryngring :D ?

Jag måste vara masochistisk lagd i smyg som tyckte om att vara gravid trots att jag var så sjuk :crazy: Det fanns ju liksom ett SYFTE med det hela :idea:

Jojomen han sitter fast med hullingar :d min mörke skönhet! Antagligen så kommer jag att sära på benen :o med ett flin och dimma över ögonen om han säger att han vill ha en liten.....

Men jag är INTE sugen på att vara gravid. Men är säkert inte svår att övertala när det gäller föryngring.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 325
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 240
Hundhälsa Det fick vi reda på i dag... För att göra en lång historia någorlunda kort: Engelsk bulldog, närmar sig 9 år, pigg, och har varit fullt...
Svar
9
· Visningar
1 847
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i en ond spiral där jag har ett sug hela tiden. Mitt problem har ju varit anorexi men helt plötsligt har jag upptäckt att...
2
Svar
30
· Visningar
3 839
Senast: Qelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp