Bukefalos 28 år!

Jag var visst lite hungrig

Min farbror skickade över sitt elstöd till mig via swish igår. "Du behöver pengarna bättre än mig". Han har sitt på det torra efter ett långt yrkesliv som hög tjänsteman inom Atlas Copco/Avos-koncernen.
Min frukost idag kl 9... en kopp kaffe.... Tidigare i veckan typ kaffe och två frallor en riktigt slösardag 1 dl makaroner och fem köttbullar. Samma matsedel fjorton dagar innan....

Nu slösade jag 80 kronor på färdtjänst, snö och kallt så vill inte riskera UVI med permobil.

Handlade mat och lite annat för 888 kronor.

Väl hemma mulade jag i mig smörgås med ost och grillad kyckling, grönsallad och avslutade faktiskt fy skäms, med en semla.

Vi får se om jag hejdar mig med lite gröt till kvällen...

Men så, så lycklig att jag äntligen kan få äta mig mätt. :heart
 

Såklart glad för dig med x pengar o x mat men mest beklämd över hur din ekonomiska situation ser ut. :(
Jag har ju pengar att vänta, sen oktober om otrevliga jag kan få det intyg jag har bett om och haft rätt till sen urminnes tider, så jag kan få min A-kassa nån gång. För min ekonomiska situation är inte så illa när jag har det jag och alla andra svenska medborgare, som gör rätt för sig, har rätt till.
 
Hoppas din tidigare arbetsgivare fixar intyg omgående. Kan inte facket hjälpa den som ska skriva intyget? Det är otroligt märkligt att arbetsgivare inte efter så många månader kan ordna.

Du borde få en ursäktapeng från tidigare arbetsgivare .
 
Hoppas din tidigare arbetsgivare fixar intyg omgående. Kan inte facket hjälpa den som ska skriva intyget? Det är otroligt märkligt att arbetsgivare inte efter så många månader kan ordna.

Du borde få en ursäktapeng från tidigare arbetsgivare .


Om du läser mitt tidigare inlägg "ingen raketforskning" så ser du att jag ÄNTLIGEN ska få hjälp av facket, hoppas jag....
 
Senast ändrad:
Om du läser mitt tidigare inlägg "ingen raketforskning" så ser du att jag ÄNTLIGEN ska få hjälp av facket, hoppas jag....
Jo det gjorde jag. Men såg inget om handfast hjälp att fylla i intyget.

Hoppas det ordnar sig snarast.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Äter hundar småfåglar?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp