Jag vet inte hur jag ska göra

Tappsveden

Trådstartare
Har två kaniner osm jag haft sedan januari. Dom var rätt magra när dom kom och har väl gått upp lite mera i vikt nu.

Men det är bara det att dom är så otroligt skygga och ena vita kaninhonan är så otroligt stressad rädd och jätteagressiv av sig. hon typ anfaller en när man ska klappa. den svarta är oxå rädd men den biter en inte. men nu har jag även märkt att den svarta inte äter så otroligt mycket vilket gör att han är lite för smal än vad han ska vara. han fäller även jättemycket päls.

Har försökt sälja dom till någon som kan pyssla med dom men får inga svar och nú vet jag inte om sista utvägen är att avliva dom. För jag vill ju inte sälja om dom mår dåligt.


Kaninerna är runt 2 år nu.

Hur skulle ni göra?
 
Sv: Jag vet inte hur jag ska göra

Om dom inte äter mkt skulle jag ringa veterinären.
När jag fick min kanin förra året så bet hon mig nästan varje ång jag skulle klappa henne eller bära upp henne så jag tog på mig jätte tjocka vantar å tröja så kändes det inte när hon bet och hon har inte bitit sen januari nån gång.:bump:
 

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 192
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 417
Senast: lundsbo
·
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
2 719
Senast: Sel
·
Tjatter Jag bor varannan vecka hos mina föräldrar, alltså har skilda föreldrar. På min mammas vecka så brukar jag va hos pappa typ 2-3 gånger...
Svar
1
· Visningar
1 067
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp