Jag vill faktiskt ha en knapp

V

Vicku

Som man lätt kan komma till sin "presentation" ,tycker att det är skit jobbigt att börja söka upp ett gammalt inlägg eller något annat och klicka på sitt eget namn bara för att komma dit.. skulle vara bra om det fanns en länk som går direkt till presentationen där var man kan kolla sina inlägg osv..
 
Ja, det har jag också saknat faktiskt! Kanske kunde man göra en länk av inloggningsnamnet i den orangea listen här ovanför? (till vänster om "Logga ut")

/Erica
 
Kontrollpanelen då? Fast det är klart, precis som andra ser dej blir det ju inte...
 
Varför inte använda "SÖK" och skriv in den användares namn du vill ha fram?
 
Men h*n vill ju komma till sin egen presentation. Fast det går ju förstås bra att använda sökfunktionen ändå.
 
Vad är det för fel på att använda kontrollpanelen då???
 
Ja för att då måste jag klicka på #sök" sedans skriva in mitt namn sedan klicka på "ok" eller vad den nu kan vara sedan klicka på mitt namn igen. Då kan jag ju lika gärna söka upp ett gammalt inlägg jag skrivtit, grejjen är den att jag vill komma åt knappen "visa användarens alla inlägg" som finns så min presentation och inte på kontroll panelen, och då skulle jag tycka att det var enkelt om det fanns en kanpp som kanske hette "presentation" eller "Vicku" då i mitt fall där upp bland kontroll panelen.
 
Jo, jag håller med om att det vore praktiskt med en sådan knapp. Men du kan ju alltid skapa ett bokmärke i din webbläsare på den sida du är intresserad av. Då kan du gå direkt dit sedan.
 
spara i favoriter eller? då öppnas ju sidan i nytt fänster osv, jag skulle tycka att det var praktiskt att bara kunna klicka på en knapp och komma dit direkt utan att gå omvägar, och nej jag är inte slö jag är bara tålamodslös.
 
Ja, "Lägg till i favoriter" menade jag. För mig öppnas favoriterna i det fönster jag står i när jag väljer dem. Men det kanske beror på vad man har för inställningar.

Om du vill kan du även skapa egna knappar i din webbläsare. Då behöver du bara göra ett enda musklick för att komma till sidan du vill. Enklare kan det inte bli. :smirk:
 
jopp jajjaemän det blir enklare om det görs en liten knapp där var kontrollpanelen och det är serru.
 
Vad är det du vill se på presentationen?
Alla dina inlägg? Vore det inte mättre med en direktlänk dit då?
 
ja bland annat det, men även vill jag kunna skicka pm ( ja jag kan det ändå) osv, jag vill helt enkelt ha en knapp dit.
 
Jag tycker detta verkar vara en ganska bra idé.
Jag skall försöka hinna titta lite på om och hur det går att fixa.
Eventuellt kan det ske i samband med nästa uppdatering av forumet.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 711
Senast: Hedinn
·
Skola & Jobb Hur skulle ni bemöta en person, ni inte känner, på ett nytt jobb som från dag 1 börjar säga saker ironiskt till er? Började nytt jobb i...
2
Svar
39
· Visningar
3 366
Senast: Bulldoozer
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 953
Senast: Wille
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
219

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp