Jag vill också ha en bil

Gammeln

Trådstartare
Jag vet inte vad som är värst sexskämtet eller bilen. Men jag bestämde mig för bilen. Varför? Jo därför att det var en jävla tur att det var en kvinna som brände av sexskämtet och då kan ju liksom inte feministerna börja skruva på sig och köra sitt anspelningar-på-sex-tjafs. Så därför blev sexskämtet inget lågvattenmärke eller fy fan va plumt eller vad ni nu vill. Däremot är det mer konstigt att han fick en bil men inte hon. Det är väl inget konstigt att nån får en bil. Det sker ju jämt o ständigt i ridsporten :meh:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 112
Senast: Pratsch
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 933
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 300
Senast: Calmiche
·
Hästvård Förlåt för novell. Jag brukar inte rådfråga om sånt här över nätet men jag har stora problem med min ponny och vet inte längre villa...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
12 734

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp