Jag vill rida i vinetväder.

Vi har samma typ av häst :angel: Klär inte heller av mig uppsuttet, knappt att jag ändrar stigläder.

Jag gjorde även misstaget att tänka att vi skulle pulsa i all snö som kommit = mkt kläder på mig själv och tänkte mkt skritt och lite trav. Icke. Slutade med genomsvettig ryttare med en massa kläder avsedd för lugn tur. Orutinerat av mig att tro att det kan gå lugnt till på vintern, om ens alls... Jag skulle gärna åka häst nån gång, men det har inte hänt ännu med denna häst.
Precis samma typ av häst!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 053
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 038
Senast: cassiopeja
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 941
Senast: nullo-modo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 259
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp