Jaha då åkte till slut jag på covid

Det tog bara lite mer än två år. Klarade mig länge ändå.

Mår fortfarande hyfsat. Tätt i näsan, lite lätt huvudvärk och andfådd när jag går i trappen hemma, dessutom är luktsinnet i princip helt väck. Man tackar.

Nu hoppas jag maken och barnet klarar sig. Maken har astma så är lite orolig över honom.
 

Hoppas det blir lindrigt. Vi fick det några dagar efter restriktionerna upphörde.
Blev för jävligt trötta, men annars som en förkylning.
 
Jag hoppas också det blir lindrigt. Av vad jag hört så är det lindrigare varianter som går mest nu.

Jag har nyligen haft covid tilsammans med flera andra på LVM hemmet som jag är på nu. Ingen av oss nio blev speciellt sjuk. Jag kräktes mycket o mådde illa men det höll bara i sig några dagar 😊
 
Nu börjar halsen göra lite småont så jag försöker hålla den fuktig med vatten eller tee med mängder av honung. Så fort den blir torr börjar det göra ont.

Gjorde smoothie till dottern förut. Apelsinen luktade parfym :rofl:
 
Samma här! Ligger sjuk sen ett par veckor tillbaka. Sambon är nu frisk och tillbaka på jobbet sen i onsdags medan jag fortfarande mår halvdåligt. Vill inte riktigt ge med sig.
 
Samma här! Ligger sjuk sen ett par veckor tillbaka. Sambon är nu frisk och tillbaka på jobbet sen i onsdags medan jag fortfarande mår halvdåligt. Vill inte riktigt ge med sig.

Usch! Jag hoppas min inte blir så långvarigt. Brukar bli rätt sjuk när jag är sjuk så att må dåligt är jag van vid även vid vanlig förkylning.

Krya på dig!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 344
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
8 015
Senast: Dimmoln
·
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 511
Senast: Lingon
·
F
  • Artikel
Dagbok Det är ju ganska ironiskt egentligen. Hur jag, fylld av dödsångest, tog mina först stapplande steg till en psykolog förra hösten. Jag...
Svar
10
· Visningar
2 497

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp