Jaha, då har man fyllt 40

ptr

Trådstartare
Konstaterade att det inte är mer ensamt att vakna upp själv i sängen än när man fortfarande ar trettio och nånting.

En gråmulen dag som är väl i harmoni med sinnesstämningen.

Grattis på mig!

Ptr
 
Sv: Jaha, då har man fyllt 40

GRATTIS!

och vilka barnrumpor ni är ;)
// ameo, 45 nästa vecka... :p
 
Sv: Jaha, då har man fyllt 40

Grattis på dig !

(du fyller år samma dag som min yngste och som blev myndig idag)
 
Sv: Jaha, då har man fyllt 40

GRATTIS :banana::banana::banana:

Dobbis/som passerad de 40 för mååååååååååånga år sen :D
 
Sv: Jaha, då har man fyllt 40

Grattis!
Tänk vilken lycka att bli äldre och klokare för varje år!
Efter 40 har jag tyckt att livet varit helt okey, få se hur det blir när jag fyller 50 om 3 år :o

* Jenny *
 
Sv: Jaha, då har man fyllt 40

Äsch då, jag blir fortfarande leggad på Bolaget... jag brukar säga åt särbon (som är 42) att han skaffat lammkött! :p

@ptr: Tack!
 
Sv: Jaha, då har man fyllt 40

Grattis! :) Jag fyllde 40 i början av året. Livet sägs bara bli bättre efter 40 så nu har vi mycket roligt att se fram emot!! :-D
 
Sv: Jaha, då har man fyllt 40

Grattis och välkommen i klubben :)

Jag fyllde i april........
 
Sv: Jaha, då har man fyllt 40

Stort grattis! Jag fyllde också 40 för några veckor sedan och tyckte att nu börjar livet :) Det tyckte jag när jag fyllde 30 också...
 
Sv: Jaha, då har man fyllt 40

Hallå där, det är ju underbart födelsedagsväder du fått :)

Stort Grattis På Födelsedagen och jag hoppas att du iaf unnat dig nåt smasken att äta, dagen till ära! :d
 
Sv: Jaha, då har man fyllt 40

Grattis på dig - trodde verkligen inte att du var över 30. Frågan är om skägget får dig att se yngre eller äldre ut.
 
Sv: Jaha, då har man fyllt 40

Grattis,blev också 40 men det var 27 år sedan.
Det fina är att det känns ingen större skillnad.
 
Sv: Jaha, då har man fyllt 40

Grattis!!!!

Själv har jag inte ens två år kvar till 50 och kan bara hålla med om att det blir bättre och bättre:D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När man har skröplig kropp som jag och vaknar varannan timme, för att vända mig i sängen. Då jag inte kan vända i sömnen... Bytte ju...
Svar
5
· Visningar
464
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Jag blev sjuk i covid i februari 2020 och var jättedålig. Idag är jag fortfarande inte bra, kämpar med onormal förlamande trötthet...
Svar
9
· Visningar
883
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok En dag hann jag jobba, en dag.. Efter den senaste covid historien som tack och lov inte blev så utdragen. Tidigt i morse, dvs strax...
Svar
0
· Visningar
473
Senast: et_flickan
·
  • Artikel
Dagbok Jag har tydligt från första dagen jag fick hemvård att jag vill HELST inte ha besök efter halv elva för strumpor på morgnarna för mina...
Svar
0
· Visningar
1 001
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp