Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

jaha...så var det glashalt...

P

Provincia

Hej!
Igår snöade det som sjutton hos oss och vägarna blev så klart glashala direkt... De skor vi har på pållarna nu har inte några hål för broddar, elelr knakse två hål om jag tänker efter...
Det är ungefär två/tre veckor kvar till hovslagaren komemr och kan sätta på skor med hål för broddar.
Vad skulle ni gjort? Jag vill ju rida och köra, men jag vill ju inte att hästarna ska halka. Någon som känner igen sig? Nu letar jag inte efter någon kritik eller så, utan jag vill ha era erfarenheter... :)

M

maximilia

Men två hål räcker väl? Jag har alltid bara två brodd i varje hov och det går jättebra. Annars kan det ju vara lite jobbigt, det blir ju rätt halt med skor utan brodd :crazy:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6448 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Anläggning Hej! Det är lång tid kvar till ett faktiskt bygge kan hända (ca 3 år till köp av tomt) men däremot känns det som att man aldrig kan...
Svar
14
· Visningar
1 452
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 635
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
2 774
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
1 607

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2016
  • Ridskoleryttare 2021

Omröstningar