James Wellbeloved. Hjälp!

Chuckcharles

Trådstartare
Hej på er!

Jag upptäckte precis att James Wellbeloved blötfoder till katt inte går att få tag på längre 😱 Tydligen så säljer de inte i Sverige längre.

Finns det någon här som vet hur jag kan få tag på det? Någon bra sida som skickar till Sverige?
Min pisse är foderallergiker och detta är det enda som fungerar.

Snälla, hjälp!
 
Hej på er!

Jag upptäckte precis att James Wellbeloved blötfoder till katt inte går att få tag på längre 😱 Tydligen så säljer de inte i Sverige längre.

Finns det någon här som vet hur jag kan få tag på det? Någon bra sida som skickar till Sverige?
Min pisse är foderallergiker och detta är det enda som fungerar.

Snälla, hjälp!

Amazon UK har och säkert Amazon DE (DE har fraktfritt över en viss nivå om man beställer från Amazon själva).
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 115
Senast: skiesabove
·
Katthälsa Hej detta är inte våran katt utan vår grannes som det gäller just nu han är ofta på vår gård han söker efter trygghet tror vi då han...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: annie_cool
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 061
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Har haft ett jättebra samtal idag med psykolog på företagshälsovården. Vi pratade om allt möjligt; min fysiska och mentala hälsa, PTSD...
Svar
0
· Visningar
445
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp