JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jansson frestade på Romme
Moderator
Janssons tredje spjut
Hästnyheter Torbjörn Jansson vann sitt tredje björnspjut i går. Och inte nog med två segrar i kuskmatchen - det blev en trippel sedan han satt ditt...
Startad av Gunnar
23 Apr 2012
Svar: 0
Visningar: 720
Hästnyheter
Rena uppvisningen på Romme
Hästnyheter Det var inget annat än ren och skär uppvisning när det norska kallblodsvidundret Tekno Odin visade upp sig på Rommetravet i går kväll. I...
Startad av Gunnar
2 Jun 2012
Visningar: 684
Hästnyheter
Häst dog under tävling på Romme
Hästnyheter (NLT)
I samband med det nionde loppet på Romme i går kväll inträffade en olycka. Det var hästen Tronshagen Shy Boy som dödsstörtade...
Startad av Gunnar
14 Feb 2007
Visningar: 971
Hästnyheter
Ja till ridhus i Romme
Hästnyheter (NLT)
"Romme horse arena" är på väg att förverkligas ytterligare. Det står klart efter att medlemmarna i Dalarnas Travsällskap röstat...
Startad av Gunnar
30 Nov 2006
Visningar: 860
Hästnyheter
En virrig rastråd
Hundavel & Ras Jag tror inte att vi kommer så mycket längre nu, va?
En som är följsam och förarintresserad men inte alltför mjuk tror jag skulle...
Irrbloss
5 minuter sedan
Svar: 104
Visningar: 4 225
Hund
Ersättning hundvakt
Övr. Hund Hur långt är ett snöre? Alltså det beror ju på vad ni kommer överens om och vilken typ av hund det är. Jag betalar 500 kr/mån för...
Milosari
Idag kl 15:34
Svar: 2
Visningar: 147
Hund
Bukes bokcirkel tråd nummer två!
Kultur Välkomna att rösta!
Då är det dags att starta en ny omröstning för att välja den tredje och fjärde boken som vi ska läsa. Omröstningen...
Startad av stjarnhimmel
Torsdag kl 11:33
Svar: 7
Visningar: 279
Allmänt