Bukefalos 28 år!

malumbub

Trådstartare
Då har min tik börjat höglöpa, vilket leder till att hon inte vill gå in o typ ylar o har sig.
Att vi nu har flera dm snö gör ju inte saken bättre, då hon ÄLSKAR snö!!! :crazy:
SUCK!

Gissa vem som blev tvungen att bära in sin 20kg tunga 6-åriga husky... :D
Kanske fel psykologi, men jag var tvungen! :crazy:

Nu ligger hon i min säng o gnider av sig snön... :o

Är det bara min hund som gör så?
 
det lät lite udda. =) vår tik blir hur sur som helst och tuggar omkring sig när hanen är i närheten. vi stänger in henne så att hon får vara ifred, hanen lugnar ned sig lite och att vi slipper allt skrik. =) din hund är nog ganska ensam om att bara vilja vara ute och yla och ha sig =) jag har aldrig hört talas om det förut!
 
:rofl: Ja, hon är ju speciell... :love:

Idag hade hon faktiskt en lång o hög o hääääärlig ylkonsert för mig när jag kom hem från jobbet. (Hon hade varit ensam 45 min.) Hon är så rolig! :D
 

Liknande trådar

Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 019
Senast: Fraegd
·
Hundhälsa Jag måste börja nysta i om och när det blir dags för mitt hjärta att vandra vidare. Har några delar jag skulle vilja bolla med den som...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 626
Senast: Lipperta
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
24 321
Senast: Amk
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 271
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp