Bukefalos 28 år!

Jasc paint shop PRO 9.0

E

Emma_lillan

Är den ngn som har detta program? :) Själv tycker jag att det är superbra!!:bump::banana:
 
Sv: Jasc paint shop PRO 9.0

jodå, använder det då och då. försöker nmest med photoshop numera, men innan dess var jag stor fan av psp... har haft det sedan version 3.
dessutom fungerar adobe plugins i psp också...
 
Sv: Jasc paint shop PRO 9.0

Jag försökte, men blev inte alls kompis med det!

Föredrar Photoshop CS3
 
Sv: Jasc paint shop PRO 9.0

Jag har haft det i flera år (har ej råd med PS) och det funkar görbra! Även nu när jag fotar mer på allvar. Ska köpa PSP 12 när jag får råd.
 
Sv: Jasc paint shop PRO 9.0

Jag använder det:Det är ju toppen själv har jag bara användt vanliga paint före det;P
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 435
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler Jag behöver köpa ett skal till dotterns iPad. Hon har en iPad Pro 12.9 första gen (den jättestora som kom 2018). Hittar inget bra, det...
Svar
0
· Visningar
395
Senast: BernT
·
Hoppning Hej och hå, hur ska detta gå. Som rubriken lyder; den här dressyrryttaren ska börja hopptävla igen! Min B2 (Barcino QRE) har jag/vi...
Svar
4
· Visningar
1 747
Senast: Mabuse
·
Ridning Hejsan! Jag har en D-ponny valack på 7 år som jag själv har ridit in och utbildat vilket gått super. (Jag är 14 år och har unghästvana)...
Svar
15
· Visningar
3 478
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp