Java script

Sv: Java script

på inställningarna i webbläsaren... vilken webläsare?...

I Firefox: verktyg --> inställningar --> innehåll --> kryssa i aktivera java script
 
Sv: Java script

Det är Internet Explorer..Ska prova m det.Kan det här påverka t ex att man inte kan klicka på smileys,se innehållet i hotmailbrev, eller att man inte kan se vissa sidor på nätet?När jag skriver nu ,så kan jag t ex inte klicka o få med en smileys...
 
Sv: Java script

Lite svårare att hitta i IE: Verktyg->Internetalternativ->Säkerhet->Anpassad nivå, sen bläddra ner tills du hittar Java-scriptinställningarna.
 
Sv: Java script

Tack,men det enda jag hittar där,då står det-kör script på Java-appletar..o det är aktiverat..Blir inte klok på det här!!
 
Sv: Java script

det kanske är olika för vilken version man har....

Men firefox är en bättre webläsare... den visar innehåll bättre enligt standarder som finns än vad internet explorer gör.
http://www.mozilla.com/firefox/
 
Sv: Java script

det kanske är olika för vilken version man har....

Men firefox är en bättre webläsare... den visar innehåll bättre enligt standarder som finns än vad internet explorer gör.
http://www.mozilla.com/firefox/

rättelse: firefox visar sidan så som den faktiskt är kodad.
En del som inte kan koda sidor gör saker som ser okej ut i IE, men som ser helt knäppt ut i FF.
Använder själv foxen till 99%. Endast min msn som öppnar hotmailen i IE eftersom det funkar bäst just nu.
 
Sv: Java script

rättelse: firefox visar sidan så som den faktiskt är kodad.
En del som inte kan koda sidor gör saker som ser okej ut i IE, men som ser helt knäppt ut i FF.
Använder själv foxen till 99%. Endast min msn som öppnar hotmailen i IE eftersom det funkar bäst just nu.

jag gör med så... + testar mina websidor så de ser bra ut där med...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Min älskade hund Lotus fick somna in nyligen och jag letar just nu efter en ny bästa vän. Jag planerar att ha en borderterrier...
Svar
4
· Visningar
654
Senast: Myrten
·
IT & mobiler Är det någon mer vars Facebook strular nu? Jag blev plötsligt utloggad och kan inte logga in igen. Står att en kod har skickats till...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 113
Senast: Tora
·
Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
33 965
Senast: Hajfisk
·
  • Artikel
Hästnyheter Flera tidigare anställda vid ett större utbildningsstall i Sverige går nu ut och berättar om hårda tag mot hästarna där. "Jag har sett...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp