Bukefalos 27 år!

Kaktus_nr_9

Trådstartare
jag blir galen! jag hittar inga jeans som ser ut som jag vill ha dom! jag vill ha stretch, lite utsvängda o smala sömmar på insidan av benen. varför finns d inga såna? :confused:
om d e nån som har såna som jag beskrivit, var har ni köpt dom?

Kaktus_nr_9

Trådstartare
japp, d e ridjeans. jag har kollat på dom från Hööks, men jag tycker att d verkar va lite konstig modell på dom. lite för hög midja, lite för långa i benen o "fel" färg..... :)
jag hade ett par underbara jeans (vanliga), men dom gick sönder.....:cry:

Jag använder Crocker 333. Tycker att det är en bra modell som passar att rida i. De är ju inte så dyra heller. Stretch är de ju tyvärr inte men man kan inte alltid få allt :D

E

elinsjobergh

Wrangler har ett par stretchjeans som heter Wrangler Hipster, Kate. Dom är utsällda i benen (bootcut), låg i midjan och ingen söm som skaver!!!
Om du går in på www.bonanzawestern.com hittar du dem under jeans-jackor-skjortor.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Min dotter (7 år) vill ha trasiga jeans. Har hittat ett par som jag fick sy upp för det var för stor storlek. Men nu vill hon ha fler...
Svar
13
· Visningar
628
Senast: Mabuse
·
Kläder & Bli fin Konstig rubrik kanske så förlåt för det ❤️ Och först vill jag säga att jag tycker INTE att det är fult o avsett om nån är tjock eller...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 127
Utrustning Jag vill ha en stocksadel, så jag köpte en, den passade bättre än min dressyr sadel sa min sadelmakare/utprovare så jag blev jätteglad...
Svar
2
· Visningar
450
Senast: Baffa
·
Hästvård Hej! För 2 veckor sen hittade jag min häst lite svullen/gallig på insidan av sitt ena framben. Svullnaden är mjuk och bara ytterst liten...
Svar
7
· Visningar
515
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Vad väljer ni att höra först?