Bukefalos 28 år!

Jeansleggings?

Alexandra_W

Trådstartare
Är jeansleggings helt omodernt? Alltså leggings som ser ut som jeans/i jeanstyg. Jag kan ju pga bruten arm inte klä på mig någon slags byxor som inte helt sonika kan dras upp med ena armen. Tänkte att jeansleggings ser lite bättre ut än mysbyxor.

Men jag hittade nästan inga i butik. Kollat på nätet och vissa butiker har men inte jättestort sortiment. Bäst hittade jag hos bubbleroom men där törs jag inte beställa.

Vet någon var jag kan leta, allrahelst fysisk kedja men nätet funkar med. Eller är det hopplöst omodernt för alla som inte är gravida?
 
Är jeansleggings helt omodernt? Alltså leggings som ser ut som jeans/i jeanstyg. Jag kan ju pga bruten arm inte klä på mig någon slags byxor som inte helt sonika kan dras upp med ena armen. Tänkte att jeansleggings ser lite bättre ut än mysbyxor.

Men jag hittade nästan inga i butik. Kollat på nätet och vissa butiker har men inte jättestort sortiment. Bäst hittade jag hos bubbleroom men där törs jag inte beställa.

Vet någon var jag kan leta, allrahelst fysisk kedja men nätet funkar med. Eller är det hopplöst omodernt för alla som inte är gravida?
Jag vet inte om dom har, men har du kollat hos Asos?
 
Varför törs du inte beställa på Bubbleroom? :) Beställde där förra veckan och det var helt smärtfritt.
 
Jag läste recensioner och betyg då jag aldrig handlat där förut och de har urusla betyg och recensioner. 1.5 på trustpilot :(
Jag har handlat mkt från Bubbleroom och det har alltid fungerat bra.

Till sakfrågan så finns det nog en hel del men de flesta har gylf. Var det just den delen du ville slippa?
De heter inte alltid ngt avslöjande utan finns bland de vanliga byxorna.
 
Jag har handlat mkt från Bubbleroom och det har alltid fungerat bra.

Till sakfrågan så finns det nog en hel del men de flesta har gylf. Var det just den delen du ville slippa?
De heter inte alltid ngt avslöjande utan finns bland de vanliga byxorna.

Beror lite på ang gylf. Är de stretchiga som leggings så man kan dra på/av dem knäppta kan de få ha gylf och knapp. Men jag kan inte knäppa en gylf eller knapp. Därför vanliga jeansen inte funkar. Jag kom i dem, men kan inte stänga/knäppa dem
 
Jag tror jag såg sådana på Rusta nyligen. Jag har ett par fr dem sedan tidigare och de är helt ok, ssk i förhållande till priset.
 
Inte jeans, men dom här är ju lite mer uppklädda och du kan dra på dom. Kostar typ 400 på Vero Moda och finns i olika längder och färger.
29093
 
Lindex har svarta treggings. De har även lite tjockare svarta bomullsleggings som jag älskar. Brukar köra på sådana med någon tunika eller klänning varje dag.....
 
H&M har mjuka stretchjeans utan gylf. Vad de kallar dem, vet jag dock inte :cautious: men bekvämt är det! Och modernt? Tja, det är nog ingen som skulle se skillnad på ”vanliga” H&M-jeans och dessa.
 
Det finns rätt mycket byxor just nu som har resår i midjan och inte knapp och gylf. Jag har ett par (från Gina Tricot tror jag) som är svarta kritsträcksrandiga som är ganska lika kostymbyxor. Jag har även helsvart lösa med vidare ben och lite tajtare. Finns hur mycket som helst nu som är lätt att ta på sig men inte är jeansleggings. Många riktigt snygga byxor tycker jag.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Hej Buke! Jag ska klä upp mig, vilket inte hör till vanligheterna. Jag har ett par svarta kostymbyxor i vidare passform och ett par...
Svar
4
· Visningar
1 063
Senast: xfie
·
Kropp & Själ Finns det eller är jag dömd till de avlagda adidas-brallorna jag hittade i källaren? Jag har ALDRIG vida byxor, det är antingen tights...
Svar
10
· Visningar
3 332
Senast: Brassneck
·
Övr. Barn Letat vinterjacka åt 9-åringen och den enda som verkar falla inom dom flesta krav hon har är en Molo vinterjacka jag hittat på nätet så...
Svar
5
· Visningar
1 585
Senast: Miks
·
Äldre Jag har ett par levis jeans jag gillar och skulle gärna ha ett par till likadana eller i annan färg, har vart och kollat i de lokala...
Svar
8
· Visningar
3 561
Senast: Helga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp