Jeggings / Leggings

SeptemberB

Trådstartare
Jag vet inte om en sån här tråd är okej, men jag har letat efter svarta jeggings/leggings i evigheter! Vill ha några som, trots att det är totalförbjudet, fungerar som byxor till en längre skjorta eller t-shirt. De ska alltså ha något som liknar fickor/gylf och se ut som vanliga byxor, men vara mycket bekvämare.

Ni som använder jeggings/leggings. Vart köper ni era? det känns som att jag sökt över hela internet utan att hitta!
 
Jag vet inte om en sån här tråd är okej, men jag har letat efter svarta jeggings/leggings i evigheter! Vill ha några som, trots att det är totalförbjudet, fungerar som byxor till en längre skjorta eller t-shirt. De ska alltså ha något som liknar fickor/gylf och se ut som vanliga byxor, men vara mycket bekvämare.

Ni som använder jeggings/leggings. Vart köper ni era? det känns som att jag sökt över hela internet utan att hitta!
Totalförbjudet :confused: ?
 
Jag vet inte om en sån här tråd är okej, men jag har letat efter svarta jeggings/leggings i evigheter! Vill ha några som, trots att det är totalförbjudet, fungerar som byxor till en längre skjorta eller t-shirt. De ska alltså ha något som liknar fickor/gylf och se ut som vanliga byxor, men vara mycket bekvämare.

Ni som använder jeggings/leggings. Vart köper ni era? det känns som att jag sökt över hela internet utan att hitta!

Hur har du undvikt att hitta dem? De finns hos alla större kedjor, de flesta har ett par modeller. Cubus, Kappahl, Ellos, Boozt, Zalando (169 st alternativ) och HM (41 st alternativ) är de jag på rak arm kommer på.

Väldigt mycket handlar ju om vilken modell du vill ha (bakfickor, hög midja etc). Svårt att rekommendera utan att veta mer.
 
Jag använder Dr Denim i modell Plenty, supersköna, inte alls så stela och hemska som jag tycker jeans är.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
522
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 953
Senast: Yeah but
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 798
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Nu har jag funderat sedan i tisdags på om jag ska skapa den här tråden eller ej. Jag vill inte vältra mig i problemet men jag kan behöva...
2
Svar
21
· Visningar
2 837
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp