B

BJÖRKIS

Har avklarat proven för Steg II nu och det känns jättebra! Jobbigt att vänta på resultatet bara, kommer inte förrän om 2 veckor, kommer kännas som världens längsta! :bump:
 
Va kul, jag är så avis!! Hade tänkt att gå steg 2 nu men har inte haft tid att göra min praktik, det är lite bökigt när det är långt till tränare.
Men jag vill fixa det för galopp är så kul!
Till våren får vi ialla fall en "galoppbäbis".
Lycka till !!/Mari :bow:
 
Grattis!!!

Känns det bra.. JA, då blir allt bra, så är det!!!!
Är faktiskt också lite 'avis', men den som inte gör nåt.. kan inte bli nåt.. JU!!

Stort LYCKA TILL!!!!

Mvh :)/Bia
 
Tusen tack för era svar!!! :bow: :bow: :bow:
Det känns verkligen toppen och jag ser fram mot att få svaret, då märker vi om allt va så bra som det känns!
Ska bli väldigt kul att få ut sin licens, har två stycken i stallet som jag planerat att kvala till våren, återkommer när jag fått resultatet från proven. Kramar :banana:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
431
Senast: seahawk
·
Övr. Hund Hej, känner mig vilsen och vet inte hur jag ska göra. För en vecka fick jag hem en 9 veckor gammal valp. Eftersom hon kommer behöva vara...
Svar
8
· Visningar
713
Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
2 208
Senast: Askur2017
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 703
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Bukefalos bokbingo juni-oktober 2024
  • Semester i London
  • Vad gör vi? Del CC

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Har ditt hushåll (minst) en Smart TV?
Tillbaka
Upp