B

BJÖRKIS

Har avklarat proven för Steg II nu och det känns jättebra! Jobbigt att vänta på resultatet bara, kommer inte förrän om 2 veckor, kommer kännas som världens längsta! :bump:

M

majti

Va kul, jag är så avis!! Hade tänkt att gå steg 2 nu men har inte haft tid att göra min praktik, det är lite bökigt när det är långt till tränare.
Men jag vill fixa det för galopp är så kul!
Till våren får vi ialla fall en "galoppbäbis".
Lycka till !!/Mari :bow:

B

Bia

Grattis!!!

Känns det bra.. JA, då blir allt bra, så är det!!!!
Är faktiskt också lite 'avis', men den som inte gör nåt.. kan inte bli nåt.. JU!!

Stort LYCKA TILL!!!!

Mvh :)/Bia

B

BJÖRKIS

Tusen tack för era svar!!! :bow: :bow: :bow:
Det känns verkligen toppen och jag ser fram mot att få svaret, då märker vi om allt va så bra som det känns!
Ska bli väldigt kul att få ut sin licens, har två stycken i stallet som jag planerat att kvala till våren, återkommer när jag fått resultatet från proven. Kramar :banana:

Liknande trådar

Gravid - 1år Älskar att sova på mage, men av förklarliga skäl går det inte längre (vecka 26 från imorgon). Googlade ikväll runt lite för att hitta...
2
Svar
21
· Visningar
1 191
Senast: Jenka
·
  • Artikel
Dagbok Han dog i torsdags. Det var ju väntat. Pappa hade KOL och hade haft diagnosen länge. Jag och min syster var med när han dog. Bad honom...
Svar
6
· Visningar
658
  • Artikel
Dagbok Det kanske inte är så många som vill läsa om mig men ifall nån vill veta vad som händer så tänkte jag bara skriva lite om några o lika...
2
Svar
26
· Visningar
1 412
Senast: svea
·
Kropp & Själ Hej! Jag har sedan cirka 5 år tillbaka varit deprimerad mer eller mindre och jag känner inte igen mig själv från när jag inte var det...
Svar
19
· Visningar
1 125
Senast: pajaztar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Soffa i skinn eller tyg