C

Cia

Vi har eventuellt hittat en hus med stall på gården!!!

Det är jättefina hagar där och han har två stallbyggnader. En med 4 boxar och den andra med 2 boxar. Dock om vi köper det så kommer vi bygga det lilla stallet tillbaka till ett garage som det har varit tidigare!

Har försökt få tag på han som har huset men han verkar vara upptagen just nu. Hoppas jag får tag på han idag så vi kan boka en visning av huset!

OBS! Huset säljs inte via en mäklare utan av en privat bekant!

Jag är så exalterad så jag var bara tvungen att skriva av mig litegrann. :bump:

Har ni några förslag på vad vi ska tänka på när vi tittar på huset och stallet?? :bow:
 
Hoppas att det går vägen! Det är inte lätt att hitta sitt "drömställe"... Vi har precis flyttat själva efter att ha letat i nästan 5 år :D
 
kolla att stallet är i bra skick.. så ni slipper göra om en massa.. :smirk:

lycka till, hoppas ni får det! :bump:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 164
Senast: Skjøldur
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 802
Senast: shia
·
Hästmänniskan Ja, nu är det dags att höra om det finns någon här som har erfarenhet av att hyra/äga stall och vad man egentligen ska tänka på. Detta...
Svar
8
· Visningar
2 766
Senast: Pudlan
·
Äldre Ni som följt mig tidigare vet att jag haft en vattenläcka som min hv inte ville åtgärda utan försökte på nån billig variant för att få...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
8 812
Senast: MM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp