Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Skänkel måste ju inte prompt vara ben. Jag går vid hästens bog och använder antingen handen eller bakändan på ett spö i skänkelläget. Funkar aldeles utmärkt
Träna trick training! det är superkul och hästen får använda hjärnan, dessutom är det kulk att kunna glänsa med en massor av roliga trix! kolla in sidan: http://www.trick-training.nu/
Träna horesmanship! Nåt av det roligaste som finns. Tricktraining funkar ju också, egentligen nästan samma sak, bara det att i tricktraining ska man ge hästen godis som belöning vilket jag inte gillar alls.. Men när man tränar horsemanship måste hästen tänka och vara uppmärksam hela tiden vilket ju är väldigt bra träning och så. Absolut att rekomendera
Juridik & Ekonomi Inte nödvändigtvis. Det finns rätt gott om folk som har 2 bilar. Exempelvis här en billig "skrotbil" och en finare som de vill hålla...
Trädgård & Växter Nu är jag rädd att det är lite för mörkt där den står. Fönstren är mot syd/sydväst men jag bor på bottenvåningen med en balkong ovanför...