Sv: Jobba som support/callcenter - bra eller dåligt?
Jag gör sådär som jag inte gillar när andra gör. Jag svarar utan att ha läst alla dina svar, utan bara läst TS.
Jag har haft liknande jobb här i Sverige. Jag säger bara att du inte ska ta det. Arbetstider som gör en helt oflexibel, en lön som är jättedålig, kunder som skäller på dig flera gånger dagligen. Du ska dessutom vara trevlig tillbaka, alltid ha ett leende, även om du helst vill lägga dig ner och skrika eller gråta.
Jag råder faktiskt ingen att ta ett sånt här jobb. Det finns de kunder som är jättetrevliga och visar uppskattning, men dessvärre överväger det negativa.
Jag vet inte hur du kommer ha det med säljkrav, men vi hade en enorm hets på oss också om att sälja.
Jag gör sådär som jag inte gillar när andra gör. Jag svarar utan att ha läst alla dina svar, utan bara läst TS.
Jag har haft liknande jobb här i Sverige. Jag säger bara att du inte ska ta det. Arbetstider som gör en helt oflexibel, en lön som är jättedålig, kunder som skäller på dig flera gånger dagligen. Du ska dessutom vara trevlig tillbaka, alltid ha ett leende, även om du helst vill lägga dig ner och skrika eller gråta.
Jag råder faktiskt ingen att ta ett sånt här jobb. Det finns de kunder som är jättetrevliga och visar uppskattning, men dessvärre överväger det negativa.
Jag vet inte hur du kommer ha det med säljkrav, men vi hade en enorm hets på oss också om att sälja.