jobbigt med

alazzi

Trådstartare
alla siter där det ska gnäggas och spelas musik! Hoppade högt alldeles nyss när jag surfade. Det är extremt störande med alla dessa ljudeffekter. Snabbt till volymkontrollen och stänga av eländet.

Det ska blippas bara för att det går att göra. Fattar inte folk hur tröttsamt det är med allt som rör sig och stör ögat?
 
Jag avskyr hemsidor med ljud och melankoliska midilåtar. Jag stänger fönstret på en gång om det dyker upp "ljudeffekter". Sidan må vara hur intressant den vill, jag klckar i krysset och surfar vidare.

Vill jag lyssna på något när jag surfar har jag på radion. :devil:
 
Jag avskyr hemsidor med ljud och melankoliska midilåtar. Jag stänger fönstret på en gång om det dyker upp "ljudeffekter". Sidan må vara hur intressant den vill, jag klckar i krysset och surfar vidare.

Vill jag lyssna på något när jag surfar har jag på radion. :devil:

:bow: Bakgrundsmusik - speciellt melankoliska låtar o. dyl. - är en styggelse...
 
Ngt jag anser enormt jobbigt med bakgrundsmusik är den som är när man hamnar i ngn telefonkö!
Då spelas det HÖGT som 17, och så om man själv har radion på som då spelar en låt, så blir det VÄLDIGT mkt för mkt för örat tycker jag... :crazy:
 
Jag tycker alltid att den är jättelåg...! Inte för att det spelar någon roll - stänger alltid av min egen musik innan jag ringer, oavsett vart jag ringer. Men usch, sådan dålig musik det brukar vara! ;)
 
Ofta är det bra låtar dit jag ringer!
Men de spelas högt som f-n! :crazy:
Och det är med SÅNG också, så det blir riktigt rörigt för öronen...

Vill man komma fram till den man ska snacka med fort, är det ju bara att börja sjunga med högt och ljudligt!
För givetvis så man ska känna sig bortgjord, så kopplas man ju fram direkt då... :o
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 971
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 848
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 077
Senast: nullo-modo
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 102
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp