John Whitaker smug jacket?

De är stora i storlekarna! Har du M i vanliga fall så får du ha S eller XS.
 
Okej jag har M i Mustos liknande jacka. Men d var bara för S var på gränsen till korta armar å annars har jag alltid small i kläder. Då kansek jag ska satsa på en XS?
 
Är det den regntäta jackan med fleecefoder o sign. på halsen typ? :crazy: :angel:
 
Jag tycker den är normal i storleken! :) Jag har small i min iaf och den är helt underbart skön! Måste ha lite att röra sig i under och det kan jag göra i small.
 
Smug jacket är ju Unisex i storlekarna och det är därför de är stora. De ska ju passa killar med. :confused:

Jag har iallfall xs på mina smug jackets och jag har s i vanliga fall. :)
 
Ok ja borde nog ha XS ja e inte direkt stor. ca 162 lång runt 53 kg.
 
Gråååå :love: :smirk: Precis köpt en svart musto så d får bli en grå sån här, jag har mkt grått :D
 
Okej, tack så mycket! :)

Ska genast titta in där. Det kliar i shoppingnerven! ;)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Med ett år kvar till sjuttio ljus i födelsedagstårtan kan fortfarande inget stoppa ryttarlegendaren John Whitaker från en OS-satsning...
Svar
0
· Visningar
153
Senast: Gunnar
·
Utrustning Vet någon hur hööks fairfield sele är i storlek ska ha den till en shettis men undrar lite om shetland blir tillräckligt stor och hur...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: LadySara
·
Utrustning Håller på och blir galen i täckesdjungeln så vänder mig nu till er för lite hjälp. Har en häst med breda bogar, normal hals men högrest...
Svar
16
· Visningar
995
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Min känsla har varit att det finns en stor övertalighet av hundar efter covid och det verkar ju stämma enligt hundstallet som har...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
10 841
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp