Jopp hej di hej di hej da

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det ena huvudet på förskingringskassan, vet inte vad det andra gör. Trots att alla jobbar med samma människor och samma papper.
AS, har sagt ända sedan första dagen att alla papper var gröna.

MB, som jag ringde idag, Vi får inte ta det på deklarationen. Du måste skicka in ett arbetsgivarintyg, ring din arbetsgivare... GLÖM DIN DRÖM!!! och be att få ett intyg. Men snälla, jag har varit arbetsllös sedan 220930.... och jag har haft med er att göra i 20 år i olika problemställningar. Jag har bett ER att ringa min kurator. Det kan vi inte göra... du måste bla bla bla.. Men herre jösses, Jag sitter på Teneriffa och har 3-4 träningstider om dagen att passa och däremellan mat och vila ring min kurator... det kan vi inte göra... du måste bla bla bla.. Och där kastade jag luren i örat på mänschan....

Nu har jag suttit här en och en halv timme och rotat igenom datorn och hittade arbetsgivarinyget, Rånnesta äntligen lyckades få till i mars i år efter att arbetsförmedling och A-kassa gormat efter det och tre gånger sagt att det varit felaktigt, så jag har mejlat det till MB's försäkringskassemejl personligen....

Nu ska jag svära en stund, andas och ta en näve serranoskinkechips....

Sedan Ione-träning 15.00 och sent eftermiddagskaffe 15.30
 

I morgon får jag tre veckors förebyggande sjukpenning - hela fantastiska 2784 kronor...
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp