Jorden är platt

Eh. Nej. Det fanns en C-kvinna som ville bli riksdagsledamot som svamlade om det men när framgången uteblev frontar hon nu det lilla partiet Enhet
Men visst var det väl några (miljöpartister?) som lyckats övertyga en hel kommun att köpa vattenvirvlare för en massa pengar?
 
Fast både din mamma och du tror väl på spöken och andar? Jag ser ingen skillnad på det och föreställningarna som du räknar upp ;)
Ja jag tror på att vi inte bara dör och sedan är det slut, men lite verklighetsuppfattning får man ju ha ändå.

@MJLee Det var faktiskt en bra idé, behöver hitta någon present till hon fyller och en sådan prenumeration vore ju något. Tack för förslaget :bow: Håller med om Freddie Mercury och David Bowie

@Badger Haha ja, hur gammal hade han varit nu om han hade levt? Har dålig koll på Elvis
 
Senast ändrad:
Chemtrails måste väl ändå falla på sin egna orimlighet?
Hur mycket kemikalier har de plats för egentligen i ett plan? Man måste liksom skita i att ha med passagerare om man ska ha nog för att lägga ett trail halva jorden runt, så det dessutom syns nerifrån marken?

Torde typ vara några ton kemikalier för någon kilometer trail. Jo, sååååå...........logiken är ju inte så utvecklad hos de personerna som tror detta.
Men det är ju klart.........det är säkert finansierat av USA.
 
Wiki säger att det var en centerpartist som såg till att sådana vattenvirvlare kopplades på vattenledningarna till riksdagen. Läste också att samma företag som installerade vattenvirvlarna anlitades för att gå runt med slagruta i riksdagshuset och att de fann byggnaden vara helt "död".
Deprimerande.
 
Wiki säger att det var en centerpartist som såg till att sådana vattenvirvlare kopplades på vattenledningarna till riksdagen. Läste också att samma företag som installerade vattenvirvlarna anlitades för att gå runt med slagruta i riksdagshuset och att de fann byggnaden vara helt "död".

Fast detta tycker jag är jättekonstigt (alldeles oavsett att det är förfärande att ta in slagrutor och "vattenvirvlare").
Det borde ju ge massor av napp med slagruta med tanke på hur många tappställen för vatten det måste finnas Riksdagshuset...
 
Fast detta tycker jag är jättekonstigt (alldeles oavsett att det är förfärande att ta in slagrutor och "vattenvirvlare").
Det borde ju ge massor av napp med slagruta med tanke på hur många tappställen för vatten det måste finnas Riksdagshuset...
Jag tror det var någon form av skadlig strålning de försökte mäta med slagrutan eller kanske det var positiva energier. Modern slagruteteknik verkar vara mera avancerad än i forna tider.
 
Såg Behind the Curve på Netflix igår och alltså herre... Jag blev mest orolig över hela vetenskapsföraktet och att de på fullaste allvar tror mer på "sin egen känsla" än vetenskapligt bevisade teorier. Att Mark Sargents mamma sitter där och menar på att det borde ju ligga något i flat earth eftersom annars hade de inte fått ett så stort följe. Men alltså på riktigt? Vad trött jag blir. Men det är väl som med alla "upplysta" fanatiker, de är alla övertygade om sin egen upplysning.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp