mag

Trådstartare
Jag undrar hur sjutton jag får till filändelserna så det blir små bokstäver. har ett par kort som ska ut på hemsidan och filändelsen måste vara med små bokstäver, men det går ju inte att ändra, eller är jag trög igen...
 
Sv: JPG. jpg.

Jag undrar hur sjutton jag får till filändelserna så det blir små bokstäver. har ett par kort som ska ut på hemsidan och filändelsen måste vara med små bokstäver, men det går ju inte att ändra, eller är jag trög igen...

jodå, håll bara nere skift när du skriverner jpg så blir det rätt.
men du kanske måste välja i filhanteraren att visa filer med filändelse.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Mötte en kvinna ute i skogen som frågade om hon fick hälsa på mina hundar och jag svarade absolut men dom är smutsiga och kommer hoppa...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 143
Senast: Stergo
·
Trädgård & Växter Vi har en liten tråkig rabatt där jag vill plantera en marktäckare. Problemet är att de små syrenernas rötter är enorma och att det inte...
2
Svar
22
· Visningar
1 015
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 083
Senast: Fiorano
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 576
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp