Bukefalos 28 år!

Jublar inte

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag var jag på en första koll av knölen i bröstet. Nu kommer jag att bli remitterad till BröstCentrum City för ultraljud och eventuellt punktion :crazy:. Inte nog med att hela situationen är av trist karaktär, jag måste dessutom in till stockholms-helvetes-röran. :yuck:

Så det är bara att vänta på kallelsen och sedan hitta någon som kan tänka sig att följa med och hålla handen. Att åka in med bilen dit känns väl rätt tveksamt. Det är väl obefintligt med parkering där. Den får nog ställas utanför stan och så får det bli taxi in. Jag är inte alls taggad på att åka tunnelbana. Inte stadsbuss heller och dessa har jag dessutom ingen koll på.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 528
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 190
Senast: Urigurien
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inom ett ett par dagar kommer jag att få veta vad det är för knöl i bröstet. På måndag är det nämligen dags för mammografi på...
Svar
0
· Visningar
186
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Idag var det alltså dags att åka in till stan för att kolla upp knölen i bröstet. Magen var helt paj innan jag skulle åka iväg och sista...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp