Jula-koncernen köper Hööks

Familjen Blank har många trådar. Vet ju att Jula gav sig in och sålde en del hästgrejer men la ner det igen. Undrar om de kommer införa det i sitt sortiment nu igen.
 
Jag reagerade på att många har reagerat negativt på nyheten inte minst i kommentarer på FB med mycket oro kring att kvaliteten skulle bli sämre. Jag förstår inte på vilket sätt Ikea var en bättre garant för kvalitet än vad Jula skulle kunna vara - nu sitter kanske grejerna ihop :angel:
 
Tror faktiskt de kan bli bra. Jula har mycket intressant i sitt sortiment som vi använder i stallet med. Tror att de kan utveckla båda kedjorna faktiskt.
Det kanske till och med kan resultera i att Jula inser att även folk med fötter mindre än storlek 40 kan vilja köpa kängor med stålhätta. Av någon anledning kan man nämligen bara köpa lågskor med stålhätta där om man inte är karl.
 
Det kanske till och med kan resultera i att Jula inser att även folk med fötter mindre än storlek 40 kan vilja köpa kängor med stålhätta. Av någon anledning kan man nämligen bara köpa lågskor med stålhätta där om man inte är karl.
Och rosa arbetsbyxor :cautious:. Som tur var hittade jag svarta/röda i min storlek.
 

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 108
Senast: Acto
·
  • Artikel
Dagbok Jag lyckades få ihop en matplanering inför julen igår och idag var jag och handlade. Bunkrade kattmat. Köpte kattsand. Och så all julmat...
Svar
7
· Visningar
935
Senast: Wille
·
Foder & Strö Ok, här kommer ett riktigt I-landsproblem. Jag var i kontakt med Kr@fft runt årsskiftet, för att be om provpåse på Plus Protein. Detta...
2
Svar
34
· Visningar
3 071
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 046
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp