JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Julafton i stallet inget för sjusovare
Moderator
Hjalmarsson har funnit sin plats
Hästnyheter (Motala Tidning)
I november började Ellenor Hjalmarsson på Strömsholms ridskola. Efter fyra mörka, kalla och ruggiga månader trivs hon...
Startad av Gunnar
9 Mar 2007
Svar: 0
Visningar: 839
Hästnyheter
Reflexer räddar ditt liv
Risken att bli påkörd och dödad av en bil är tre gånger så stor i mörker som i dagsljus. Ändå är det bara cirka 20...
Startad av Gunnar
15 Jan 2007
Svar: 0
Visningar: 665
Hästnyheter
Ett år efter olyckan
I dag är det precis ett år sedan olyckan då tre av Motala ryttarförenings hästar blev påkörda och dog. Och trots sorgen...
Startad av Gunnar
23 Jan 2003
Svar: 2
Visningar: 1 227
Hästnyheter
Ett dygn
Dagbok Jag tänker att ni nog missuppfattar lite grann. Utifrån sett ser ju resten av oss det, eller hur? Det var riktat till TS som väl var...
bettysmatte
Alldeles nyss
Svar: 91
Visningar: 9 359
Dagbok
Fotografering på arbetet...
Skola & Jobb Publicering av bild på internet tycker jag i de allra flesta fall är ganska onödigt. Namn + kontaktuppgifter räcker ju i de allra flesta...
Masqueradee
8 minuter sedan
Om tävling med djur förbjuds?
Tävling Många intressanta (om än ofta negativa) tankar! Så roligt att läsa. :)
Jag tror inte masslakt av travare och galoppörer kommer ske...
Habina
2 minuter sedan
Svar: 13
Visningar: 358
Grenar
Bildtråd
Gnägg Fölet ser mer ut som en bortbyting än att hon har något släktskap med sin mor. ”Åh vilken lurvig!” sades spontant av en kvinna på...
cili
5 minuter sedan
Hästtaxi
Hästmänniskan Tror inte man får göra reklam, men både jag, vänner/bekanta och ridskolor i omgivningarna har använt en stor transportfirma som utgår...
Oknytt
34 minuter sedan
Hur parkerar ni?
Tjatter Har alltid varit förundrad över de som backar in i parkeringsrutan och funderat över varför man gör det.
Så hur parkerar ni oftast på...
Startad av parellikusken
Torsdag kl 20:40
Svar: 117
Visningar: 3 220
Allmänt