Julfilmer/Julserier

Inte jätteförtjust i julfilmer men här har vi julkalender varje år där vi bränner en film per kväll i december i sann familjeandra. Christmas Chronicles (både ett och två, finns på netflix), tycker jag är lite småroliga filmer. Sedan är väl både Love Actually och Holiday sådana som går att se en gång om året. Tål inte grinchen, vilket barnen älskar, så när den går tiger och lider jag och håller ut.
 
Intressant, har aldrig sett Rent som julig! Hm, börjar vara dags att se om Rent istället för bara lyssna på låtarna :D

Nej, är väl inte klassiskt julig men den börjar och slutar ju runt juletid och även om den utspelar sig över ett helt år så ligger ju ganska mycket av tyngdpunkten på jul-nyår så för mig som inte är jätteglad i jul är det lite lagom julstämning 😅
 

Liknande trådar

Tjatter Vilka är era bästa julfilmer/ julserier? Har ni tips på några som man kan han missat som inte hör till ”klassikerna”?
2
Svar
29
· Visningar
1 502
Senast: cambodia
·
Tjatter Inget juligt i denna tråd. Själv ska jag undvika alla julfilmer, -program och -musik. Har inget julpynt. Ingen julmat, inget julgodis...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 590
Senast: Ajda
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
2
Svar
24
· Visningar
1 074
IT & mobiler Vilken är er favorit ljudbokstjänst? Jag har använt Nextory ett tag, men kommer inte överens med deras sökverktyg, jag söker tex på...
2
Svar
20
· Visningar
659
Senast: Cinzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp