Julkalendern 2021 - En hederlig jul med Knyckerts!

Förvisso mitt också, men ändå lite allmänt högre mysfaktor ju! Gå och handla en påse godis tillsammans med den människorovsmisstänkte, det hade väl varit en bra och fridfull dag på jobbet. :laugh:

Jag tycker att de bästa dagarna är fullt av stök och kaos :rofl: Då går ju dagarna väldigt fort :D De sämsta dagarna är definitivt de dagar när allt bara går som det ska :p

Men frågar jag vissa kollegor vill de säkert gå till godisaffären med de intagna :cautious:
 
Jag uppskattar att det är sonen och inte dottern som är rättrådig, tycker att det finns alldeles för många flickor i historien som tilldelats den rollen. Som fått vara duktig flicka och som reda ut och ta hand om allt.
Upptäckte också att hon som spelar dottern är dotter till en musiker som jag sett på mycket.
 
Jag tycker det är en jätterolig kalender! Har ni sett texten på bonaden i Stulias cell? "Tala är silver, stjäla är kul!"

Jag gillar alla skådisarna, men har lyssnat på masdor av ljudböcker med Julia Dufvenius. Det är tur att hon inte pratar så mycket än. Jag undrar vad den karaktären har i kikaren!

Och jättekul med alla förbrytarfamiljer från olika länder i vsrsin snöhög! 😂
 
Jag undrar lite när det kommer fram vad Byttan gjorde i fönstret på domkyrkan (igår). Hon måste ju nästan ha sett vem som snodde srjärnan.
 
Jag tänkte att det var hon som snodde stjärnan!
Det kan det ju ha varit, men jag tror att Wagner är inblandad i så fall. Annars tror jag inte att hon (Byttan) hade kommit ut från fängelset. Det är nog också nästan den enda som hade kunnat få henne att vara helt tyst.

Varför annars göra sig så mycket besvär och bryta armen på ordinarie fängelsechef för ett vikariat precis vid rätt tid? 🙂
 
Det kan det ju ha varit, men jag tror att Wagner är inblandad i så fall. Annars tror jag inte att hon (Byttan) hade kommit ut från fängelset. Det är nog också nästan den enda som hade kunnat få henne att vara helt tyst.

Varför annars göra sig så mycket besvär och bryta armen på ordinarie fängelsechef för ett vikariat precis vid rätt tid? 🙂
Jag tror absolut att hon är inblandad!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp