Julkalendern 2021 - En hederlig jul med Knyckerts!

strawberrysylt

TrÄdstartare
Imorgon smĂ€ller det! đŸ„ł đŸŽ…đŸ€¶
Julkalendern drar igÄng! I Är blir det En hederlig jul med Knyckertz!

Kommer ni titta? Vad tror ni...? Har ni förhands-tittat eller Àr det big NO NO? (som för mig, har absolut inte förhands-tittat!).
Jag har bara lÀst nÄgon liten artikel om den och jag kÀnner att hmm... det kan bli bra.... eller flopp :P Haha. För mig brukar det vara sÄ, antingen Àlskar jag kalendern eller sÄ ger jag den tvÄ-tre avsnitt, men hatar den och ser en gammal istÀllet :P.

Förra Ärets var ju jÀÀÀÀttebra tycker jag, sÄ den blir nog svÄrslagen, men hoppas Ärets kan bli bra ocksÄ! :banana:⭐⭐⭐

dsadsada.jpg
 
Maken kom hem med en sĂ„ndĂ€r papperskalender för lucköppningen hĂ€romdagen, sĂ„ jag antar att vi Ă€r sĂ„ illa tvungna nu vare sig den Ă€r bra eller inte đŸ€·â€â™€ïž

Vi brukar nog försöka titta, sÄ det kÀnns som en sjÀlvklarhet att i alla fall försöka! :laugh:
 
Jag Àlskade förra Ärets och kommer definitivt att titta i Är ocksÄ. Den kÀnns lovande av trailern att döma och jag gillar bÄde Gizem Erdogan, Claes Malmberg och David Sundin!

Jag kommer att köra samma grej som förra Ă„ret med tvĂ„ av mina bĂ€sta kompisar: En av dem har köpt hem den tillhörande papperskalendern och efter varje avsnitt fĂ„r vi alla gissa vad vi tror att det Ă€r i luckan. Den som har flest korrekta gissningar vid slutet av kalendern blir bjuden pĂ„ fika av de andra 😊
 
Jag kommer titta fast jag inte har nÄgra barn.
Inspelat dÀr jag bor, Anders Sparring som skrivit böckerna och med David Sundin.
Kan knappt bli dĂ„ligt 😊

Jag har inte heller barn :P
Åh, vart Ă€r det inspelat? Har nog lĂ€st det, men glömt... det Ă€r ju kul att veta :)
Jag har varit och tittat pÄ Greveholm-slottet och hade velat se huset frÄn Gyllene Knorren ocksÄ i verkligheten... sÄnt Àr kul tycker jag! Selmas Saga spelades in lite hÀr i SÀlen i nÀrheten av mig om jag inte minns fel :)

Jag Àlskade förra Ärets och kommer definitivt att titta i Är ocksÄ. Den kÀnns lovande av trailern att döma och jag gillar bÄde Gizem Erdogan, Claes Malmberg och David Sundin!

Jag kommer att köra samma grej som förra Ă„ret med tvĂ„ av mina bĂ€sta kompisar: En av dem har köpt hem den tillhörande papperskalendern och efter varje avsnitt fĂ„r vi alla gissa vad vi tror att det Ă€r i luckan. Den som har flest korrekta gissningar vid slutet av kalendern blir bjuden pĂ„ fika av de andra 😊

Åh, kul att Claes Malmberg Ă€r med, det har jag sĂ€kert ocksĂ„ lĂ€st tidigare, men glömt av! Har kĂ€nt att jag inte vill veta sĂ„ mycket innan typ, men nu bĂ€r det ju snart av :). David Sundin har jag haft lite svĂ„rt för tidigare, men han kan sĂ€kert bli bra han ocksĂ„ :) Gizem vet jag inte vem det Ă€r pĂ„ rak arm...

Åh, just ja, ja det minns jag. SĂ„ mysigt!
 
Åh, kul att Claes Malmberg Ă€r med, det har jag sĂ€kert ocksĂ„ lĂ€st tidigare, men glömt av! Har kĂ€nt att jag inte vill veta sĂ„ mycket innan typ, men nu bĂ€r det ju snart av :). David Sundin har jag haft lite svĂ„rt för tidigare, men han kan sĂ€kert bli bra han ocksĂ„ :) Gizem vet jag inte vem det Ă€r pĂ„ rak arm...

Åh, just ja, ja det minns jag. SĂ„ mysigt!
Jag kÀnner till Gizem frÀmst genom SVT:s serier Kalifat samt Tunna blÄ linjen, men har man inte sett dem Àr det nog ingen man kÀnner igen tror jag!
 
Jag har tÀnkt se den, dels för att det verkar lovande med skÄdespelarna och dels för att det kanske kan fÄ mig att gÄ upp i vettig tid pÄ morgonen, trots att det Àr mörkt. :D

Plus att mina gravidhormoner gör sitt bĂ€sta för att fĂ„ mig att bete mig som att jag redan har barn
 :angel:
 
Jag har inte heller barn :P
Åh, vart Ă€r det inspelat? Har nog lĂ€st det, men glömt... det Ă€r ju kul att veta :)
Jag har varit och tittat pÄ Greveholm-slottet och hade velat se huset frÄn Gyllene Knorren ocksÄ i verkligheten... sÄnt Àr kul tycker jag! Selmas Saga spelades in lite hÀr i SÀlen i nÀrheten av mig om jag inte minns fel :)



Åh, kul att Claes Malmberg Ă€r med, det har jag sĂ€kert ocksĂ„ lĂ€st tidigare, men glömt av! Har kĂ€nt att jag inte vill veta sĂ„ mycket innan typ, men nu bĂ€r det ju snart av :). David Sundin har jag haft lite svĂ„rt för tidigare, men han kan sĂ€kert bli bra han ocksĂ„ :) Gizem vet jag inte vem det Ă€r pĂ„ rak arm...

Åh, just ja, ja det minns jag. SĂ„ mysigt!

Å, Gyllene Knorren! DĂ€r gav du mig ett bra tips pĂ„ julkalender att se igen detta Ă„ret. Tack!

Jag och min man har inga barn men brukar titta pÄ Ärets ulkalender och Àven Äterse en gammal varje Är. Förra Äret blev det DieselrÄttor och Sjömansmöss. I Är fÄr det bli Gyllene Knorren. :bump:
 
Jag har höga förvĂ€ntningar pĂ„ denna. Tycker att författaren Sparring verkar vara en kul person, och det lilla jag lĂ€st av handlingen lĂ„ter lovande. KĂ€nns dock som att den kanske Ă€r mer för lite Ă€ldre barn Ă€n yngre, men det gör ju inget om man Ă€ndĂ„ Ă€r vuxen 😅😁
 
Jag ska kika om det Àr ngt för mig, men jag tror inte alls det kommer vara min kopp te. Har ganska svÄrt för David Sundin ocksÄ, eller i alla fall hans insats i BÀst i test.
 
StÄr det vilken Älder den rekommenderas frÄn?
Nyfiken sjÀlv och vill se, frÄgan Àr om sonen Àr för ung bara.
 
Jag tycker att hela grejen med kriminell familj i huvudrollen kÀnns fÄnig... kÀnns inte speciellt mysigt och julstÀmning.

Jag tyckte mycket "Mirakel" och "Storm pÄ Lugna gatan". Den dÀr Per Andersson spelade tomten var pinsamt dÄlig.
 
Jag tycker att hela grejen med kriminell familj i huvudrollen kÀnns fÄnig... kÀnns inte speciellt mysigt och julstÀmning.

Jag tyckte mycket "Mirakel" och "Storm pÄ Lugna gatan". Den dÀr Per Andersson spelade tomten var pinsamt dÄlig.

Jag trodde att den skulle kunna kÀnnas jÀttefÄnig, men hittills tycker jag inte det iaf. Sen Àr det vÀl tvivelaktigt moraliskt, men antar att det kommer finnas nÄn lÀrorik twist dÀr pÄ slutet om inte annat :).
Ja, de var vÀldigt bra :heart och ja, det var en av de absolut sÀmsta pÄ senare Är.

-----------

Tjuvarnas Jul Àr en kalender jag aldrig sett förresten, mÄste ha sett nÄgot avsnitt och sen bojkottat den, men tÀnker kanske skulle gett den en andra chans...? Hmm (skrev kanske det hÀr alldelles nyss^^).
 

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • UppdateringstrĂ„d 29
  • Ännu en trĂ„d om hundfoder
  • Black & tan?

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp