Julklapp till karateälskande 13 åring

Mirre

Trådstartare
Funderar över julklappar (tidigt kanske men vill vara ute i god tid) och skulle behöva tips till äldsta sonen.
13 år som synes i rubriken, lever för karaten som han tränar 2 dagar i veckan, kompisar, bilar och familjen.
En genomsnäll, väldigt intelligent kille som är väldigt mån om sina syskon och gärna är ute och cyklar med sina kompisar, går i skogen, fiskar och kör fyrhjuling.
 
En fiskeupplevelse kanske?

Ett besök på nåt karatemästerskap? SM eller liknande kanske är i närheten nästa år?
 
Funderar över julklappar (tidigt kanske men vill vara ute i god tid) och skulle behöva tips till äldsta sonen.
13 år som synes i rubriken, lever för karaten som han tränar 2 dagar i veckan, kompisar, bilar och familjen.
En genomsnäll, väldigt intelligent kille som är väldigt mån om sina syskon och gärna är ute och cyklar med sina kompisar, går i skogen, fiskar och kör fyrhjuling.
Finns det någon helgkurs i karate eller kanske privatlektioner du kan boka? Om du tror han uppskattar det.
 
En dyrare variant av gi?

Det är stor skillnad på de billigare och dyrare varianterna (behöver absolut inte vara de dyraste, bara nåt snäpp upp) i kvalité. Och det gör en stor skillnad i känsla när man tränar.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi En tråd till om mina "grannar" då.. etablerade pundare och småtjuvar Väldigt många nätter kommer de körande med saker som cyklar...
Svar
6
· Visningar
1 253
Senast: MiniLi
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 798
Senast: jemeni
·
Övr. Barn Min sambos dotter som är 13 år dök upp med fullt med sugmärken på halsen. Jag frågade vad det var för något och vem som gjort dem. Hon...
2
Svar
22
· Visningar
4 716
Senast: Badger
·
  • Omröstning
Skola & Jobb Mitt jobb är på en bensinmack + biluthyrning samt mer småprylar än andra butiker inom fiske, bad, turism mm. Nu har en god vän till...
2
Svar
35
· Visningar
5 136
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp