Julklapp till Marsvin

H

Havok

Vad får era marsvin i julklapp? Mina får ett paket gnagarstänger med citrus smak och en stor burk med lyxiga fettfrön som de älskar.
Problemet med hur de ska öppna paketen återstår dock...
 
Mina skall få en fin liten borste. och så fick dom en egen julgran. tycker att det räcker. :smirk:

fast sen får dom självklart lite extra godis (typ exotiska frukter och grejer, det älskar dom) på kvällen. :D
 
Massa god julmat; Morot, äpple, knäckebröd, paprika & persilja :d
 
Sallad och gurka står högt på önskelistan och är mer populärt än tex gnagarstänger :d och absolut nyttigare:D så det är vad dom fick :banana:
 
En hel gurka som två svin åt upp på en timme... :smirk:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 566
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 989
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 034
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Min 6 åriga hund har en lös tand. Han har superfina tänder i övrigt och brukar få beröm hos vet. Nu har han en lös tand som sagt, en...
Svar
6
· Visningar
857

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp