Bukefalos 28 år!

Julklappar 2015!

Gloria95

Trådstartare
Tänkte göra en tråd där man dela med sig om julklappstips, vad man vill ha (önskar sig :laugh:) och vad man tänker/vill ge till sina nära och kära. Mitt bästa julklappstips är nog att ge personen nåt personligt! Då blir nästan alltid t.ex. Mamma och pappa glada :rofl: Själv vill jag nog ha massa hästgrejer (förvånande... Eller inte) jag vill ha en ridhjälm från charles owen och ett miclem competition träns från mountain horse. :up: Haha, tror jag kommer få det också! :) Också vill jag ju ha pengar, fast det blir det nog inte så många pengar över då både tränset och hjälmen är rättså dyrt... ;)
 
Jag har gjort ett AIK-schabrak till min sambo! :laugh: Skulle ha blivit en bra julklapp men jag kunde inte vänta med att ge det, så det blev en väldigt tidig julklapp istället ;)
Ska fixa fram en bild, finns på hans FB men han måste ändra behörigheten för att jag ska kunna visa den här :idea:
 
Jag önskar mig freejumps i julklapp!
Jag är ju prylnörd så det är det enda jag inte har ännu och som jag verkligen vill, vill , vill ha :love:
Får nya sadeln om två veckor så det skulle vara perfekt med nya stigbyglar till :up:

Min yngsta syster kommer att få 2 träningstillfällen i julklapp -för lite mer "kända" tränare och inte de vi rider för normalt. Skjuts och grooming ingår i checkarna :D

Pappa är alltid svårast! varför är det så? mannen som har allt.
Någon som har några tips? Gärna något praktiskt! Han är väldigt fysiskt aktiv och händig!
Funderar på att ta med honom till Åre för att cykla Downhill över en helg.. men det blir typ 8000kr för oss två så det känns lite saftigt...

Mamma får en spa-dag! :heart

Syster nr.2 är inte klar ännu.. Hon är mode och sport-nörd, förmodligen i alperna över jul. Vad hittar man på till henne liksom, ja det återstår att se!

Inte så svårt att lista ut att jag vill ge bort upplevelser och minnen istället för prylar :D
 

Liknande trådar

Tjatter Hej på er! Någon mer än jag som börjar få julkänsla?? Jag ÄLSKAR julen och vill verkligen vara en person som är bra på att hitta på en...
Svar
0
· Visningar
407
Senast: Astrid1
·
Fritid Jag har en 11 årig tjej som brukar rida min häst, jag skulle vilja ge henne en bra julklapp, jag har tyvärr väldigt dåligt med pengar...
2
Svar
22
· Visningar
1 331
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 466
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 435
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp