Julklappar

Sv: Julklappar

Fick allt jag önskade :) hästen kommer när jag får fast jobb :) tills dess får jag roa mig med att rida andras hästar :) (note: mycket glad och tacksam över att ha möjligheten att rida två fina hästar!!)
 
Sv: Julklappar

Grattis! :)

Jag har länge, länge velat ha en bra handdammsugare och idag fick jag en Ergorapido i färgen champagne. Jag är löjligt glad över den :D Och så fick jag lysande skosnören till mina uteträningsskor! Skitbra när man är ute i mörkret :)
 
Sv: Julklappar

Jag fick mina kungspytonormar, två hanar och två honor. Honorna viltfärgarde, ena hanen pastell och den andra spider :D
 
Sv: Julklappar

Fick kosshörlurar av min Secret santa och en ängel av min dotter.
Sen får jag en julklapp på torsdag som jag vet vad det är :
Annars inget alls :)
 
Sv: Julklappar

Åh jag har fått flera fina julklappar :D

En surfplatta - Samsung Galaxy tab 3
Vackra hjärtformade örhängen med diamanter i
Ett diamanthalsband
Ett par Thermacell sulor med fjärrkontroll så jag slipper frysa om fötterna
Ett Rambo Micklem Competition träns
Ett par PK ridbyxor
En jättesnygg tröja till stallet
Vinglas från Ittala
Tallrikar från Höganäs
Underställ
Sportbh
Träningsstrumpor
Grimskaft och lite andra småsaker :)

Hästarna har jag fått när jag fyllt år tidigare år :D
 
Sv: Julklappar

Fick presentkort på ge-kås och hööks. Precis som jag önskat mig.

Sedan lite småprylar som choklad, en fin glasburk med återförslutande lock, pengar att fylla på Lisebergskortet för, äppelcidervinäger :D och lite annat smått.
Ett skämt från min man, jag tvättar håret med det, presentkortet till hööks satt fast på flaskan.
 
Sv: Julklappar

Åh! Nu har jag visserligen en häst, men det stod alltid överst på önskelistan när jag var yngre, så jag förstår glädjen att barndomsdrömmarna plötsligt slår in. :D

Jag fick många praktiska och behövliga julklappar. T ex underlakan + örngott, ett underställ, termobyxor, jacka och ett par uuuuunderbara fårskinnsfodrade jodpursskor. :love:

MEN!!! Den absolut bästa julklappen var att min svårt hjärtsjuka mormor hade en tillräckligt bra dag för att vara med att fira med oss i ett par timmar. Troligtvis var det sista gången, så det betyder jättemycket att vi fick den här stunden med henne.
 
Sv: Julklappar

En fotoram, ett brödbaksset och en bok med kakor m.m. utan ägg och mejeriprodukter (från djur). Ska få något av syrran, vet dock inte vad - av någon anledning chansar jag på köksassistent.. just ja; köpte mig en ask wienernougat som present till mig från mormor ;).
 
Sv: Julklappar

En almanacka för 2014, en skär-/skivmaskin och ett presentkort på Ikea.

Imorgon är det julfirande hos min sida av släkten.


Vi har inte gett (och kommer inte ge) några julklappar alls i år, våra barn undantagna ett par stycken.
 
Sv: Julklappar

Jag fick två par sockar (tyvärr för stora), tofflor (också för stora), två pocketböcker som verkar riktigt bra (Rabid - A cultural History of the World's Most Diabolical Virus och Spillover - Animal infections and the next human pandemic), tumvantar och ett fodral till min läsplatta.

Riktigt glad för allt och väldigt överraskad över mängden paket :D
 
Sv: Julklappar

Fick en orange Fillsta bordslampa
Ugnsform
Pajform
Chokladformar
Stavmixer
Ljuslyktor
Och så 1600 kr till lite nya möbler, precis vad jag önskat mig då jag håller på byta ut mina gamla slitna möbler jag haft sen jag flyttade hemifrån och ska göra det på en förtidspension. Nu kommer jag en bra bit på väg! :bump:

Och första december fick jag en tidig julklapp, den här söta julkalendern med två vättar som ena syrran virkat åt mig :love:
Fick_en_skitsot_julkalender_av_Ms_Mee.jpg
 
Sv: Julklappar

Fick det jag önskat en dammsugare Electrolux ergospace. Jag har provsugit och den verkar kanon:)
Av syrran fick jag långkasonger Back on Track och Min Hästs bästa, bok 1.
Sedan en fleecetröja och ett par byxor till stallet från Engelssons.
 
Sv: Julklappar

Fick lite allt möjligt; pengar, hårprodukter, vantar osv. Men den allra bästa saken var julklappen från min sambo: en ring som han har gjort(!) av en enkrona! Gjort den av en 1988-krona, och gjort den så att årtalet syns inuti (och jag är född 1988). Han har jobbat på den i en månad ungefär, hemma i lägenheten så fort jag varit ute. Han är lite galen men bäst ändå ;)
 
Sv: Julklappar

Bildbevis på ringen! :D

eller vänta, jag vill se bilder på typ allas julklappar! :D

(Jag själv julvägrar men fick en chokladkartong av någon som inte kunde hejda sig helt.)
 
Senast ändrad:
Sv: Julklappar

Åh jag har fått flera fina julklappar :D

En surfplatta - Samsung Galaxy tab 3
Vackra hjärtformade örhängen med diamanter i
Ett diamanthalsband
Ett par Thermacell sulor med fjärrkontroll så jag slipper frysa om fötterna
Ett Rambo Micklem Competition träns
Ett par PK ridbyxor
En jättesnygg tröja till stallet
Vinglas från Ittala
Tallrikar från Höganäs
Underställ
Sportbh
Träningsstrumpor
Grimskaft och lite andra småsaker :)

Hästarna har jag fått när jag fyllt år tidigare år :D

Någon har varit väldigt snäll!

Jag fick tre tröjor, en pyjamas, en låda till tepåsar, en portklapp (eller vad det nu heter), nya julgardiner till köket, en intressant bok om Gulag, te från Harrod´s, årgångsglögg, chokladkartong, armband och CD-skiva från "Så mycket bättre". Och så en trevlig bok att skriva i.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
677
Senast: Flixon
·
Svar
2 006
· Visningar
69 811
Fritid Jag är väl knappast den enda som tittar på True Crime här? Jag har förstås Discovery+(ID), tittar även på TV4, Netflix och Viaplay...
Svar
4
· Visningar
256
Senast: snorp
·
Fritid Kära buke, jag behöver ett julklappsrim eller en rebus senast ikväll! Julklappen gäller ett presentkort på äventyrsbadet Kokpunkten samt...
Svar
2
· Visningar
466

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp