Bukefalos 28 år!

Julklappstips ålder 5-10 år

En sån här lampa ("bubble fish lamp") tror jag att mina barn skulle uppskatta

bubblenew.JPG
 
Bra idé :up:
Jag har både födelsedag och jul att handla till och det finns EN sak på önskelistan... Det är dessutom ett helt vanligt "familjespel" :crazy:.
Jag behöver många tips!!

Hade det gällt en 5-8-åring så är Lego klockrent, men som 9-10-åring är det inte så kul längre.
 
Bra idé :up:
Jag har både födelsedag och jul att handla till och det finns EN sak på önskelistan... Det är dessutom ett helt vanligt "familjespel" :crazy:.
Jag behöver många tips!!

Hade det gällt en 5-8-åring så är Lego klockrent, men som 9-10-åring är det inte så kul längre.

Hehe, här är det Lego som gäller fortfarande, sonen är snart 9,5 år. Högst upp på hans önskelista står "Lego Friends Heartlake Hotel", så den (dyra...) modellen är faktiskt redan införskaffad. Efter typ femtio Legomodeller kommer önskemål som "en bättre miniräknare med ordenlig grafritare" och "glittriga piprensare".
Hrm, varför får jag känslan av att hans önskelista inte är helt typiskt för en genomsnittlig 9-årig pojke :angel:?
 
Jag tänkte vi kunde samla lite julklappstips här!
Bra tråd! :up:

Min yngsta (3) vill ha en bondgård,en traktor med vagn och skördetröska. Blivande bonde tror jag :D Äldsta (7) önskar sig Star warsgrejer och radiostyrda fordon.

Båda älskar lego, pussel och spel är populärt också.

Jag tror jag ska försöka få tag i en ny ryggsäck till 7 åringen, hoppas hitta en med star wars till bra pris. Mini tänkte jag försöka hitta en bondgård till, helst i trä.
 
Hehe, här är det Lego som gäller fortfarande, sonen är snart 9,5 år. Högst upp på hans önskelista står "Lego Friends Heartlake Hotel", så den (dyra...) modellen är faktiskt redan införskaffad. Efter typ femtio Legomodeller kommer önskemål som "en bättre miniräknare med ordenlig grafritare" och "glittriga piprensare".
Hrm, varför får jag känslan av att hans önskelista inte är helt typiskt för en genomsnittlig 9-årig pojke :angel:?
Äh, min nioåriga son (tio vid årsskiftet) har ponny högst upp på listan och sedan en massa legobyggen på alla platser efter det :D
 
Åhhh, önskar att min son var hästintresserad... ;)
Min son var inte speciellt intresserad förrän han började på ridskola (brukade hänga med mig och rida på min häst ibland innan). Nu är det massor av prat om ponnyerna på ridskolan, skötarkurser, blåbärshoppning och kompisarna i ridgruppen. Jättekul är det :D
 
Hehe, här är det Lego som gäller fortfarande, sonen är snart 9,5 år. Högst upp på hans önskelista står "Lego Friends Heartlake Hotel", så den (dyra...) modellen är faktiskt redan införskaffad. Efter typ femtio Legomodeller kommer önskemål som "en bättre miniräknare med ordenlig grafritare" och "glittriga piprensare".
Hrm, varför får jag känslan av att hans önskelista inte är helt typiskt för en genomsnittlig 9-årig pojke :angel:?
Din son låter som en mycket intressant person! :)
 
Min sexåring önskar sig mycket smålego, fick sitt första nu i födelsedagspresent (mamma NU kan vi sälja mitt barnlego!), hon vill ha lego med Ninjago, Avengers och Minecraft. Det är tydligen populärt bland många från hennes ålder och långt uppåt.

Sedan så gäller fortfarande My Little Pony, det har hon älskat sedan hon fick sin första som tvååring tror jag.. :D

Hon fick Kinetic Sand när hon fyllde år nyss också, glittrande! Mycket populärt!
 
Biljetter till Disney on ice kommer mina "stora" barn fa ocksa, tyvärr far inte barn under 3 ar följa med sa till minsta maste jag komma pa ngt annat.
 
Biljetter till Disney on ice kommer mina "stora" barn fa ocksa, tyvärr far inte barn under 3 ar följa med sa till minsta maste jag komma pa ngt annat.

Det ska dottern också få, har börjat med traditionen att tomten kommer med ett paket på natten som hon får öppna direkt på julaftonsmorgon, och där ligger biljetter till Disney on Ice :D
 
@voltis Jag kikade precis och på ticnet finns bara biljetter till Disney on Ice i Malmö och Gbg, inte i Sthlm. Visst är du stockholmare? Eller ska du gå nån annanstans?
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag skulle behöva lite tips på julklapp. Det är till min systers son som är 8 år. Han säger att han vill ha "en sån låda med experiment...
Svar
5
· Visningar
655
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Jag har en Delaval HCP65 (använd ca 10-15 ggr men haft den 5-6 år). Sist jag klippte så slutade den funka när jag var klar och skulle...
Svar
4
· Visningar
560
Senast: Corax
·
Katthälsa När jag googlar står det att man kan/bör kastrera hankatter redan vid 4 månaders ålder? Det låter VÄLDIGT tidigt, de växer ju mycket...
2
Svar
24
· Visningar
1 649
Senast: JohannaB
·
Hästvård Hej! Har nyligen köpt en importerat en häst från Irland av ett svenskt säljstall, och det irländska passet ifråga bestämmer hästen som...
2
Svar
21
· Visningar
3 073
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp