Julklappstips?!

Ponnymupp

Trådstartare
Hoppas jag lagt denna tråd rätt annars får ni gärna flytta den eller länka till en liknande men hittade ingen som stämde in;)

Nu är de inte så långt kvar till att man ska börja handla julklappar o Globen är inte långt bort heller! Jag har länge vetat vad jag vill ge min mor i julklapp som alltid kör på mig o mina hästar till träningar och tävlingar, o vad ska man tacka henne med liksom känns väldigt svårt, men jag har kommit på att jag vill ge henne en varm jacka så hon slipper sitta och frysa på läktaren i alla ridhus osv medans jag tränar, har googlat runt lite men hittar inget jag gillar! Så hoppas ni kanske kan hjälpa mig, söker en jacka som e varm, ska gå att arbeta lätt med i stallet, inte vara klumpig och ha många fickor, o gärna ett rimligt pris då jag studerar och inte har så mycket pengar! Tips?! Eller har ni några andra förslag på vad man kan ge henne?:crazy:O_o
 
Sv: Julklappstips?!

Den har jag redan kollat på men hon var inget "fan" av den så tyvärr är den struken annars verkar det vara en väldigt smart grej;)
 
Sv: Julklappstips?!

Min mamma pratade om någon jacka som var med på ett reklamblad för Hööks hon fick hem i brevlådan. Det var något specialpris på den just nu.

Hittade vilken det måste ha varit hon pratade om, vet inte om den egentligen är så jättevarm.. Fanns under extra prisvärt på Hööks.
 
Sv: Julklappstips?!

Det finns en på hööks för 599kr.
Jag tyckte den va jätte fin! Också lite längre så perfekt för de som sitter och kollar på ;)
 

Liknande trådar

Tjatter Nu till våren skulle jag vilja ta med mig min mor och hundarna på en utflykt för att titta på blommor i mängder då min mor älskar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 282
Senast: Hazel
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 113
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 138
Senast: Jeps
·
Tjatter Hej på er! Någon mer än jag som börjar få julkänsla?? Jag ÄLSKAR julen och vill verkligen vara en person som är bra på att hitta på en...
Svar
0
· Visningar
403
Senast: Astrid1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp