Jultråd 2018

Nu börjar julklappsinköpen falla på plats. Mamma får en mini-”filt” från back on track (i år blir det en dyr present, får se om jag kanske köper någon tidning eller så för att det ska bli mer att öppna eller om jag hittar något på loppis) och mormor får två kuddar med domherrar på, måste bara köpa själva kuddarna till fodralen. Sen har jag egentligen bara en till att köpa till, och det är min morfar. Han är absolut svårast att köpa till:arghh:
 
Var till Erikshjälpen och köpte en sån stake men sätter fyra ljus i (heter det också ljusstake?) men funderar på vad jag ska ha i botten på den. Livrädd för att det ska börja brinna i sån där vit lav. :nailbiting: Tips?
Jag kör lite olika från år till år, har bla haft nötter, torkade äppelskivor, polkagrisar, pyttesmå julgranskulor (tror jag köpte på Rusta?), små tomtar, kottar... Går att slänga i vad som helst typ :D
 
Jag kör lite olika från år till år, har bla haft nötter, torkade äppelskivor, polkagrisar, pyttesmå julgranskulor (tror jag köpte på Rusta?), små tomtar, kottar... Går att slänga i vad som helst typ :D
FB_IMG_1541876700252.jpg
 
Jag ska göra en hemgjord adventskalender till min bästa vän, hon gillade idén, vi ska göra åt varandra. Har ni något tips på utformning? Vad jag ska stoppa i vet jag nog, men funderar lite på hur den ska se ut som sagt.... :)
 
Alla var fina men bara nötter var oväntat fint! :)
Visst är det! Ibland behöver det inte krånglas till så mycket. Förra året hade vi en sån här istället, den fyllde vi med nötter och några torkade äppelskivor och apelsinskivor, enkelt och snyggt. Gick åt många nötter bara :D
 

Liknande trådar

Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 365
Senast: Tilly_85
·
Hemmet Uttag och strömbrytare som passar till 1900-talshus? I huset är det just nu väldigt blandat med gammalt från gissningsvis 60-talet...
Svar
14
· Visningar
413
Senast: Praefatio
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 519
Senast: skogaliten
·
Tjatter Kan det vara dags att återuppväcka vår gemensamma aktion från 2018? Gemensam regndans. Nån måste göra nåt åt detta elände. Låt det vara...
20 21 22
Svar
431
· Visningar
17 547
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp