Jultråd 2018

Tror förresten inte att jag ska köpa en ny jultröja detta år, utan nöjer mig med förra årets :confused: Däremot så överdoserade jag nästan på julpyjamasar när jag såg att de flesta butiker börjat ha med årets sortiment på hemsidorna, så en sådan måste det absolut bli. Verkar dessutom som att min pojkvän fogar sig efter mina nycker och kommer skaffa en åt sig själv!
Åååå, såklart att jag måste ha en julpyjamas - det har jag missat :o:nailbiting:
 
Vill köpa en chokladkalender av det lite lyxiga slaget. Tips någon?
Har bland annat kikat på Åre Chokladfabriks variant med olika praliner, någon som provat den?
 
Vill köpa en chokladkalender av det lite lyxiga slaget. Tips någon?
Har bland annat kikat på Åre Chokladfabriks variant med olika praliner, någon som provat den?

Jag har inte provat den men tycker generellt att Åre har rätt trista praliner så jag hade tittat efter något annat. Varje gång jag varit i behov av choklad och köpt Åre har jag varit besviken.
 
Jag har inte provat den men tycker generellt att Åre har rätt trista praliner så jag hade tittat efter något annat. Varje gång jag varit i behov av choklad och köpt Åre har jag varit besviken.

Tack! Blev lite tveksam när jag kollade ingredienserna och såg en hel del sprit, likör och salmiak. Det uppskattar inte sambon! Så det blir inte den i alla fall.
Kanske slår till på Valrhonas istället.
 
Finns säkert med flamingor :cautious:
1540322052099.png
:banana::banana::banana:
 
Jul:love::love::love: ska nog gå all in!

Första advent blir det julbak, någon som har tips på vad vi kan baka? Det blir nog inte pepparkakor (men vi kommer äta pepparkaksdeg:D) eller lussebullar. Testar gärna nåt nytt!
 
Jul:love::love::love: ska nog gå all in!

Första advent blir det julbak, någon som har tips på vad vi kan baka? Det blir nog inte pepparkakor (men vi kommer äta pepparkaksdeg:D) eller lussebullar. Testar gärna nåt nytt!
Första advent kommer jag och sambon ligga vakis så då händer det def inte mycket 🤣🤣 Vi ska på kryssning med hans jobb den helgen nämligen. Kanske får ta med mig en tomtemössa för stt verkligen få med känslan 🤣🤣
 
Kan tipsa alla om Kränku’s te-kalender, de brukar ha så att man kan skriva upp sig på en lista så skickar de ut info när man kan beställa :)
 
Jag vill köpa julpyjamas till hela familjen! Helst likadana! Är det nån som vet var det finns? Jag hittar ingen som finns för både vuxen och barn. Dessutom: om det är en dammodell hur översätter man storleken till herrstorlekar?
 

Liknande trådar

Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 363
Senast: Tilly_85
·
Hemmet Uttag och strömbrytare som passar till 1900-talshus? I huset är det just nu väldigt blandat med gammalt från gissningsvis 60-talet...
Svar
14
· Visningar
407
Senast: Praefatio
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 519
Senast: skogaliten
·
Tjatter Kan det vara dags att återuppväcka vår gemensamma aktion från 2018? Gemensam regndans. Nån måste göra nåt åt detta elände. Låt det vara...
20 21 22
Svar
431
· Visningar
17 540
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp