Jultråd 2018

Längtar sjukt mycket! Så välkommen tråd. Julen kommer verkligen börja första december för min del detta år, då jag för första gången äntligen har en beautykalender, Lookfantastics adventskalender :love:
Kul! Jag tänkte köpa Rituals adventskalender :).

Så surt bara när man går in exempelvis på Åhlens hemsida så visar de allt som finns i varje kalender. Lite småtrist (minst sagt). Men jag hann blunda fort när jag kom till Rituals som tur var :p.
 
Kul! Jag tänkte köpa Rituals adventskalender :).

Så surt bara när man går in exempelvis på Åhlens hemsida så visar de allt som finns i varje kalender. Lite småtrist (minst sagt). Men jag hann blunda fort när jag kom till Rituals som tur var :p.
Åh, antar att det kommer kännas lyxigt och stämningsfullt med nya väldoftande produkter varje dag! Som allt jag testat från dem varit :) Ville själv helst ha en kalender som inte innehöll samma märke nu, samtidigt så skulle det ju vara najs att veta att man gillar innehållet i det flesta luckorna.

Förövrigt så är jag tyvärr tydligen runt fem år, och kommer ha feta problem med att inte tjuvkika :D
 
@EmmaBovary Ja, jag tänker att det kan vara kul med mer av en blandning, har därför funderat på typ en sån som du ska ha. Men jag är så himla petig och svår så jag tänker att jag ska satsa på nåt som jag vet funkar istället :D.
 
@EmmaBovary Ja, jag tänker att det kan vara kul med mer av en blandning, har därför funderat på typ en sån som du ska ha. Men jag är så himla petig och svår så jag tänker att jag ska satsa på nåt som jag vet funkar istället :D.
Förstår dig, är också petig. Därför har jag inte riktigt kunnat välja kalender tidigare år, för att jag blivit för sent ute när jag velat fram o tillbaka, haha.
 
Jag ska ha en tekalender i år! Älskar te och det är så roligt att prova en massa nya teer :love:

Åh :love: Vilken blir det?
Jag har letat och letat efter den perfekta, men det lutar åt att jag köper ett par goda julteer i lösvikt och en fin chokladkalender istället :p Är nog för kräsen när det kommer till te, och vill inte köpa en med örtteer i, så än så länge har jag inte hittat någon passande :cautious:
 

Liknande trådar

Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 292
Senast: Tilly_85
·
Hemmet Uttag och strömbrytare som passar till 1900-talshus? I huset är det just nu väldigt blandat med gammalt från gissningsvis 60-talet...
Svar
14
· Visningar
381
Senast: Praefatio
·
Tjatter Kan det vara dags att återuppväcka vår gemensamma aktion från 2018? Gemensam regndans. Nån måste göra nåt åt detta elände. Låt det vara...
20 21 22
Svar
431
· Visningar
17 315
Senast: WildHorse
·
Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Konstigt simsätt
  • Kämpa på
  • Hat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp