Jultråden 2019

Plockade bort allt i söndags, granen var dock fortfarande jättefin och har inte behövt sopa barr en enda gång! Kungsgran :love:
Jag tycker det räcker med jul och allt efter nyår så då brukar pyntet få åka in i förrådet igen. Enda som är kvar är ljusslingan på balkongen, den är kvar tills det blir ljust på kvällarna.
Köpte tulpaner istället!
 
Hmm... har inte kommit på än vad jag ska ha för "ceremoni" på Tjugondag Knut... men lär väl bli att jag frågar en kompis om hon vill komma på fika... hoppas :).
 
När granen fortfarande är såhär fin (trots att den stått inne sen 29 november :eek:) och sambon envisas med att det är dags att slänga ut den...

Visa bifogad fil 43564

Jag har lyckats förhandla mig till att den får stå kvar till på söndag, med hänvisning till svenska traditioner. Alltid ett bra kort att dra :D
Samtidigt skickar min bror en bild på hur hans gran såg ut när de tagit av allt pynt... Den har stått inne hälften så länge som vår men var bevisligen inte av riktigt samma kvalitet :laugh: (bilden är alltså tagen direkt efter att de slängt ut den)

jf.jpeg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vabruari
  • Hiss och diss del 5
  • Påsk pepp

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp