Jultråden 2019

Ska ha jullunch med kompisar och tänkte fixa lite innan bla baka vörtbröd, kanske är det nån här som vet, kan man frysa in det? 🤔🎅🎄
 
Jag är äntligen klar med sista julklappen! Eller så gott som klar, det ska bara in lite juliga bilder sen också men allting är redo så det är bara att klistra in dem :D

Den går ju nästan att stänga, eller hur?

IMG_20191215_181627.jpg
 
Jag beställde ett paket till min faster idag (en enkel musmatta med eget foto på) och det tar 6-7 vardagar! :eek:
Svettigt... :o:angel:
 
Jag råkade städa innan jag la ut julgransmattan 😁 Bästa med att bo själv i en etta och inte vara hemma så mycket, typ tredje gången jag dammsuger hela lägenheten och jag fick ändå leta smuts. Har bott här 5.5 månader 😅

Men nu är även de sista flyttlådorna utburna i förrådet. Dags för granen! Bävar för att få den i foten ensam men det ska väl gå, har låtit bli att tända några levande ljus idag för minskad brandrisk 🤣
 
Handlat sista julklappen idag :up:
Tack o lov så var det ingen direkt julrush ännu, alltid något (hatar att gå i affärer!!)
Nu ska allt bara slås in och det är bland det bästa jag vet!

Inte har jag kunnat göra fina julkort än heller, jag vill ha SNÖ på dom :arghh:
Men jag har preppat med en slips till killvovven (tjejvovven har en rosett redan) :love:
 
Vi köpte gran idag :) Det har aldrig gått så fort förut, första jag lyfte på var bara helt perfekt. Vi har haft några riktigt dåliga framåt men iår verkar det ha vänt :love: Nu kommer den dock få stå ute fram tills den 23dje :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp