Jultråden 2019

Åh vad ni postar tröjor, jag som försöker att inte haka på den trenden pga onödigt plagg större delen av året :arghh: :D

Funderar på en Deadpool-tröja men om någon vet var det finns tröjor med typ Ghostface, Jigsaw, Freddy Krueger osv så säg till!

Mvh Föll för grupptrycket
 
Åh vad ni postar tröjor, jag som försöker att inte haka på den trenden pga onödigt plagg större delen av året :arghh: :D

Funderar på en Deadpool-tröja men om någon vet var det finns tröjor med typ Ghostface, Jigsaw, Freddy Krueger osv så säg till!

Mvh Föll för grupptrycket
Emp-shop!!! De har massor av jultröjor av musikgrupper eller filmer eller etc. Även Freddy Krueger om jag minns rätt skräckfigur :D Och Deadpool såklart :up:

Även kläder som inte bara passar på julen såklart.

Edit: Oops andra på bollen, blev lite för entusiastisk 😅
 
Emp-shop!!! De har massor av jultröjor av musikgrupper eller filmer eller etc. Även Freddy Krueger om jag minns rätt skräckfigur :D Och Deadpool såklart :up:

Även kläder som inte bara passar på julen såklart.

Edit: Oops andra på bollen, blev lite för entusiastisk 😅

Men dem är ju så dyra :cry:

MVH någon som sörjer att den inte har råd med nalle puh-jultröjan
 
Ja den kanske räknas lite in bland de fula jultröjorna :angel: men det är ju halva poängen med jultröjorna ;):D
Det finns ju långt värre tröjor..!
https://www.emp-shop.se/search?cgid=root&prefn1=brandFun&prefv1=Ugly Christmas Sweater
(Länken funkar inte riktigt, sök på ugly Christmas sweater - det är ett eget märke..!)
:nailbiting:
340103a-emp.jpg

392051a.jpg

🙈:rofl:
 
Ja den kanske räknas lite in bland de fula jultröjorna (fast inte så illa) :angel: men det är ju halva poängen med jultröjorna ;):D

Jag är lite av åsikten att det inte finns särskilt många vackra jultröjor alls :o Men de är väldigt roliga så jag siktar på en färgkombo som känns kul och ett mönster som kan funka på jobbet.
 
Tittar på julgransfötter på Clas Ohlson och kommer ihåg att det tipsade om en här i tråden tidigare. Var det Krinner? Med fotpedalen?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp