Jultråden 2019

Krinner (den gröna) har jag och det är den bästa jag haft. Funkar på alla träd stora som små.
Lossar den inte väldigt lätt? Jag pillade på pedalen och kunde lossa på låset med bara ett finger :confused:
Tänker om man råkar komma åt med ett paket eller katten går emot den och DUNS
 
Lossar den inte väldigt lätt? Jag pillade på pedalen och kunde lossa på låset med bara ett finger :confused:
Tänker om man råkar komma åt med ett paket eller katten går emot den och DUNS

Den sitter stenhårt. Har två små hundar som springer under granen titt som tätt och alltid mycket julklappar, för mig har den aldrig lossnat iaf!
 
Den sitter stenhårt. Har två små hundar som springer under granen titt som tätt och alltid mycket julklappar, för mig har den aldrig lossnat iaf!
Okej kanske skillnad när man har en gran i... ARGH! Det blev inte lättare för mig nu! :rofl:

Det är alltså den med pedal och inte ett kugghjul man snurrar på?
 
Jag har aldrig varit med på det, för jag förstår inte hur det funkar... ärligt talat så har jag inte satt mig in i det heller "på riktigt" :angel: Jag är ingen julklappsmänniska ;)
Vad synd! Det skulle vara roligt att köpa skat-temade julklappar till dig :D
 
Den skulle jag så gärna vilja vara med i,meeeeeeen alla är så duktiga på att köpa bra o roliga saker att jag får ångest,har dålig fantasi,avskyr pryttlar ,dricker inte te o är dålig på choklad.
Jag har lite ångest över det också 🙈 Plus att jag är ibland så kräsen, så att jag blir rädd att jag inte ska uppskatta julklapparna 😅
Men det ska vara för skojs skull! Och det gör inget om det inte blir perfekt, klatschigt nog så är det tanken som räknas :D
 
Okej kanske skillnad när man har en gran i... ARGH! Det blev inte lättare för mig nu! :rofl:

Det är alltså den med pedal och inte ett kugghjul man snurrar på?

nej precis den med pedal och i mitten är det liksom klor och någon vajer. Den är väldigt tung speciellt med vatten i så än så länge har ingen gran blivit vält av galna hundar 😝
 
nej precis den med pedal och i mitten är det liksom klor och någon vajer. Den är väldigt tung speciellt med vatten i så än så länge har ingen gran blivit vält av galna hundar 😝
Jag köpte den, tur det :angel::D
Det som avgjorde lite grann också var att i den fick det plats med 3 liter vatten medan i den andra fick det plats med bara 2 dl vatten O_o
 
6254C0D0-2034-4C31-A4B9-CDAB54F4255B.jpeg

Behöver jag berätta hur mycket julkänsla som kickade in? :love:
Snöar för fullt, och enbart 45 dagar kvar till julafton!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp