Jultråden 2019

Nu har jag äntligen köpt en jultröja :D Har också handlat choklad inför julen, viktiga saker det där. Det mesta känns ändå klart förutom julklappen till killen, typ 36 dagar tills han kommer hit och jag är klar med 25% av den.. Och jag började i september 🙈
 
Jag såg det fanns dumlechokladkalender på Ica. Får jag inte tag i Malmö chokladfabriks blir det den!

Batällde också röda handdukar nu på Jotex, singles day idag med 20 % rabatt.

Kom också på NU att jag måste ju inventera mitt julpynt innan lördag då jag åker till Gekås. Varför missar jag alltid att göra det i tid 😅
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20191111-235043_Chrome.jpg
    Screenshot_20191111-235043_Chrome.jpg
    83,4 KB · Visningar: 38
Jag såg det fanns dumlechokladkalender på Ica. Får jag inte tag i Malmö chokladfabriks blir det den!

Batällde också röda handdukar nu på Jotex, singles day idag med 20 % rabatt.

Kom också på NU att jag måste ju inventera mitt julpynt innan lördag då jag åker till Gekås. Varför missar jag alltid att göra det i tid 😅

Jag åker till ullared nästa lördag, så passade på att inventera julpynt igår :p
 
Tyckte SVT gjorde ett bra val av årets julvärd Marianne Mörck. Tycker hon har en härlig och varm personlighet som går igenom rutan som jag upplever som äkta de gånger jag sett intervjuer med henne och hon är en duktig skådespelare. Hon kommer att passa bra som julvärd tror jag.
 
Någon som kan tipsa om en bra jul-podd? Eller bok? :)
Just nu lyssnar jag på Alla kan äta julbord av Lotta Lundgren och Erik Haag men det är väldigt korta (och få!) avsnitt.
 
Tyckte SVT gjorde ett bra val av årets julvärd Marianne Mörck. Tycker hon har en härlig och varm personlighet som går igenom rutan som jag upplever som äkta de gånger jag sett intervjuer med henne och hon är en duktig skådespelare. Hon kommer att passa bra som julvärd tror jag.

Jag håller med! 🤩 Ett jättebra val!!
 
Det är bok 2 i en serie. Kan man läsa den även om man inte läst ettan?

Kollade vidare på böckerna i serien och tydligen är det som är med i Snöfall över strandcafeet tre noveller på engelska som författaren har gjort. Sen har de tre novellerna gjorts i en bok när den översatts på svenska. Men jag tyckte det fungerade bra.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp